מתחתנים? הנה כמה סיבות לכך שאתם חייבים מגשי פירות וקיאק פירות לאירוע שלכם

אם בעבר קינוח לאירועים הורכב בעיקר מעוגות וממתקים, הרי שהיום מחליפים אותם מגשי פירות מעוצבים המשלבים פירות טריים לפי העונה ובשלל תוספות ועיצובים. שהרי מגשי פירות כבר הפכו מזמן ללהיט באירועים השונים כמו יום הולדת, כנסים, חינה ועוד. היתרונות של מגשי פירות ידועים בריאים טעימים וצבעוניים אך יש להם חסרון יחיד שמשפיע בהכרח על התאמתם לחתונה רבת משתתפים והיא גודלם עד כמה שמגשי הפירות יהיו גדולים במיוחד הם אינם יכולים להתאים לחמש מאות או יותר איש, ולכן יש צורך במגש פירות גדול במיוחד שנקרא קיאק פירות. בהמשך המאמר נפרט על שלוש סיבות עיקריות לכך שאתם חייבים לשלב קיאק פירות באירוע שלכם.

ראשית- קיאק פירות לעומת מגשי פירות מספיק לכמות גדולה מאד של אנשים. כאמור, הקיאק הוא גדול במיוחד והוא מכיל מגוון רחב ביותר של פירות טריים ומתוקים הכמות היא לעיתים גם 25 ק"ג של פירות מכל הסוגים חתוכים ומוכנים לאכילה ומספיקים גם לכמות גדולה של אורחים. אם אתם מעוניינים בקינוח איכותי, טרי ובריא כדאי לכם להזמין קיאק פירות לחתונה שלכם.
היתרון החשוב השני של קיאק הפירות כשם של מגשי הפירות הוא הריח המשכר- תדמיינו את קיאק הפירות נכנס לאירוע של חתונה מדובר על מגש פירות ענקי עם גלגלים שבתוכו יש פירות טעימים וטריים. היתרון בפירות אלו שהם טריים במיוחד כך שהריחות מגיעים למרחוק. מדובר על שילוב של ריחות של ענבים שזה עתה נבצרו עם ריחות של תותים ודובדבנים כאשר הם טריים הריח ממש יכול לסחרחר את הגוף ולהביא אותו אל אחת החוויות המרנינות והמשכרות ביותר. כמו כן, היתרון הבולט הנוסף הוא שלל טעמים של פירות הקיאק מכילים את כל טוב פירות הארץ והעונה ביניהם פירות הדר שריח המשכר מהפרדסים מדיף למרחוק ענבים בעונה שריחם  יכול להטריף את החושים ברמה גבוהה במיוחד. וכן גם פירות שבדרך כלל החייך הישראלי אינו מורגל בהם כמו פירות טרופיים שונים כמו מנגו, פפאיה פסיפלורה, ליצ'י אננס טרי ועוד שלל פירות.
קיאק הפירות כשם מגשי פירות משלב בצורה ייחודית שלל של טעמים זה לצד זה פירות מתוקים עם כל המגוון של המתוק החל ממתוק מועט ועד מתוק במיוחד- כל הפירות האלו הם חגיגה נפלאה של טעמים והכל באירוע שלכם לחוויה על חושית. 
 

הוסף תגובה