מתנה ליום נישואין

מתנה ליום נישואין

ישנם אנשים רומנטיים מאוד, שנוהגים להפתיע בקביעות את בן הזוג או את בת הזוג עם מתנות נאות. יש כאלה שעבורם המתנות הן הדבר הנכון לאירועים מיוחדים בלבד. אם יש מועד שבו אי אפשר לוותר על רכישת מתנה מיוחדת, יפה ומקורית, הרי שזהו יום הנישואין. בין אם מדובר בבן זוג רומנטי להפליא ובין אם מדובר בבן זוג שנוהג לרכוש מתנות לעיתים רחוקות – מתנה ליום נישואין היא דבר מתבקש מאליו.

תכשיט של מתנה

יש אפשרויות רבות שאפשר לקחת בחשבון כאשר מחפשים רעיונות לרכישת מתנות ליום נישואין. בין האפשרויות המובילות והכמעט מתבקשות ביותר ניתן למצוא את התכשיטים. אמנם אין ספק שיהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה, אבל גם לגברים אפשר למצוא תכשיטים יפים או אפילו שעון מיוחד, יפה כמו תכשיט.

בתור מתנה ליום הנישואין אפשר למצוא יופי של עגילים או טבעות מהודרות. בתור מתנה נפלאה אפשר למצוא גם צמידי טניס, טבעות יהלומים או עדיליונים מפתיעים. יש גם שרשראות יפות שמתאימות לגברים, שעוני זהב קלאסיים וכן שעונים מודרניים ומשוכללים המצוידים במסכי מגע.

מתנה מהשדה

מלבד האפשרות לרכוש תכשיט יפה בתור מתנה ליום נישואין, אפשר גם להפתיע עם מתנה טבעית, ישר מהשדה. למה אנו מתכוונים? לזרים מהודרים, כמובן. כאשר בוחרים זר פרחים כמתנה, חשוב לבחור משהו מהודר באמת, המבוסס על פרחים איכותיים ויוקרתיים. את הזר אפשר לשלב עם מארז יפה של שוקולדים ושל פרלינים או עם זר גדול של בלונים מקסימים. אפקט מיוחד ניתן להשיג על ידי פיזור פרחים ברחבי הבית, כך שהניחוח ושהמראה יהיו יוצאים מהכלל.

מתנה נוסטלגית

רוצים רעיונות נוספים בתור מתנות ליום נישואין? מה דעתם על מתנה שעובדת על בלוטות הרגש והנוסטלגיה? את האפשרות המקורית הזאת ניתן ליישם בכמה דרכים. אפשר למשל לרכוש אלבום תמונות מעוצב ולמלא אותו בתמונות זוגיות או משפחתיות. אפשר ליצור סרט המורכב מקטעי וידאו שצולמו לאורך השנים. אפשר גם ליצור פסקול של מערכת היחסים, עם שירים שליוו את מערכת היחסים לאורך השנים.

מתנה שהיא חוויה

אפשרות נוספת שיכולה להתאים בתור מתנה ליום הנישואין נגדיר בתור "מתנה שהיא חוויה". גם כאן ניתן למצוא שפע של אפשרויות מלהיבות. מה למשל? אפשר להזמין שיט זוגי ביאכטה, ואפשר להזמין טיסה בשמי הארץ במטוס קל, במסוק או בכדור פורח. אפשר לערוך פיקניק בחיק הטבע, לפני רכיבה על סוסים או על אופניים בשבילים מוריקים, או אחריה.

 

הוסף תגובה