ניקוי ספות מקצועי – מי בכלל צריך את זה?

ניקוי ספות מקצועי – מי בכלל צריך את זה?

באמת אי אפשר להסתדר בלי ניקוי ספות מקצועי ?

הספה ניצבת בחדר המרכזי של הבית ומיועדת עבור ישיבה משפחתית ומנוחה משותפת, צפייה בטלוויזיה, אירוח חברים ובני משפחה ועוד. על כן, נוטה הספה לצבור לכלוך וכתמים כתוצאה מהשימוש בה. מוטב אומנם לשמור על ניקיון הספה, אך לא תמיד הדבר מתאפשר בשל אופי השימוש בספה ולעיתים נוצרים כתמים עיקשים שאין דרך להסירם, אלא אם כן נעשה שימוש בניקוי ספות מקצועי. הליך ניקוי הספות המקצועי יכול להפוך ספה מלוכלכת לספה חדשה לגמרי, נקייה מכתמים ומלכלוך עיקש, ובכך הופך הניקוי למשתלם ביותר. כיצד מנקים ספה בצורה מקצועית?

זיהוי סוג הבד או העור

ניקוי ספות כולל קודם כל את הזיהוי של סוג הבד או העור, זאת בכדי שיהיה ניתן להתאים את הליך הניקוי הנכון לכל סוג של ספה. אופן ניקוי של ספה מבד שונה מאופן ניקוי של ספה מעור, ולכן יש חשיבות רבה לזיהוי סוג הבד של הספה ולזיהוי סוג העור. בדי ספה יכולים להיות מיוצרים מחומרים שונים כגון אלקנטרה, בד פשתן, כותנה, בד טבעי, משי, גובל ועוד. לאחר שזיהיתם את סוג הבד או את סוג העור ניתן לעבור לשלב הבא והוא זיהוי סוג הכתם.

אבחון סוג הכתם

ספות עלולות להתלכלך בגלל אינספור סיבות; משתייה שנשפכה על הספה, מכתמי שמן ומתבלינים כתוצאה משאריות של אוכל על הספה. כתמים עלולים להיווצר גם אם בבית גרות חיות מחמד הנהנות לשבת על הספה. ניקיון של כל סוג כתם הוא שונה בתכליתו ולכן יש חשיבות רבה לאבחון של סוג הכתם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות ערכת חומרים שמסייעת לאבחן את סוג הכתם ואת האופן שבו ניתן לנקות אותו ולהסירו.

שלבי הליך הניקוי של הספות

לאחר שזיהיתם את סוג הבד או את סוג העור ולאחר שסוג הכתם אובחן, אפשר להתחיל לנקות את הספה. התהליך כולל מספר פעולות לביצוע, ותחילתו בשאיבת החומר שממנו נוצר הכתם. לאחר השאיבה, מחדירים חומר ניקוי בהתזה אל הבד או אל העור של הספה על מנת שהחומר יפעל מבפנים וידחה את הכתם. כדי שהחומר יוחדר בצורה אופטימאלית לבד או לעור יש להבריש אותו באמצעות מכשיר קרצוף ייחודי שמסייע בפעולה זאת.

לאחר מכן יש לשטוף שוב את הספה, לשאוב ולבדוק שהמים מעניקים רמה של לחות אופטימאלית. באופן זה הספה תהיה נקייה והכתמים יוסרו לצמיתות. הליך ניקוי זה הוא הליך ניקוי מקצועי שמיועד לכל סוגי הספות ונעשה במקצועיות וביסודיות רבה. באמצעות הליך ניקוי זה תוכלו לקבל ספה חדשה לגמרי, נקייה מכתמים ומלכלוך.

לעוד מידע בנושאי בית וגן

הוסף תגובה