סובלים מיתושים? קוטל יתושים חשמלי חזק ומקצועי יפתור לכם את הבעיה!

לרוב, אנו סובלים מיתושים בעונות האביב והקיץ הנחשבות לרוב עונות חמות אך ישנם עוד חרקים ומעופפים שונים לא רצויים במשך כל השנה כגון פרפרי עש, ברחשים ומעופפים אחרים המצויים בסביבת המגורים שמציקים לנו. ואולם, בעונות האביב והקיץ מתעוררת בעיה חמורה נלווית לרובנו – על פיה בעלי חיים רבים מתעוררים מרבצם, רובם מחפשים מסתור נוח וקריר מפני החום הכבד ולעתים גם בימים חמים וקיצוניים כמו שרב המאפיין את עונות אלו. במקרים רבים, התחושה הקרירה המצויה בבתי המגורים שלנו מתאימה להם בדיוק- אלא שאז הם הופכים להיות מזיקים, לא רצויים ומאוסים דווקא בבית. במקרה זה יהיה צורך במיגור התופעה באמצעות פתרונות הדברה אפקטיביים להדברת מעופפים שונים ובפרט יתושים– החל ממלכודות יתושים ועד למגוון קוטלי יתושים בעלי פטנטים ייחודיים המיועדים לצורך חיסולם של היתושים ושאר המעופפים.

קוטל יתושים הינו מכשיר חשמלי המכיל בתוכו שנאי ונורה אולטרה סגולה שתפקידם למשוך את היתושים ושאר החרקים המעופפים אל המכשיר ולקטול אותם.
כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים של קוטל יתושים מקצועיים המספקים פתרון מלא לתופעה המציקה של יתושים, פרפרי עש, ברחשים, זבובים ועוד. ולכן, בטרם אתם מחליטים לרכוש קוטל יתושים- חשוב לוודא כי אכן הוא קוטל יתושים מקצועי וחזק שיספק פתרון מלא ויחסל את כל היתושים ושאר המעופפים. כמו כן, ראוי לבדוק כי קוטל היתושים אפקטיבי להדברת כל המעופפים הן בבית המגורים שלנו והן בחצר או בכל מקום פתוח אחר. בנוסף, חשוב לבדוק כי כאשר מפעילים את קוטל היתושים הוא שקט ללא רעשים, העושה את עבודתו תוך שימוש בחומרים בטוחים אשר אינו מהווה סכנה לא לילדים ולא לחיות מחמד.
בכדי להגיע להצליח לפתרון המושלם של חיסול בעיית היתושים ושאר המעופפים- מלבד ביצוע הדברה של יתושים יש לבצע מספר פעולות מניעה על מנת שהיתושים לא יגיעו: ראשית, להקפיד לא להשאיר מקורות מים חשופים, מכיוון שידוע שמקומות רטובים מהווים מוקד משיכה ליתושים. דבר שני שיש לעשות הוא כאשר מדובר בבית פרטי עם חצר או גינה מומלץ להשקות בכמות המים הנדרשת ולא מעבר לכך בכדי שלא יוותרו שלוליות מים מיותרים שיגרמו ליתושים להגיע.  
 

הוסף תגובה