סופיה ורגרה (Sofía Margarita Vergara Vergara)

סופיה ורגרה (Sofía Margarita Vergara Vergara)

 


ישנן לא מעט דוגמאות כיצד עולם הטלוויזיה משקף במידה מסוימת את המציאות וכיצד הוא מוכיח את השינויים שהתרחשו בחברה בכלל והחברה האמריקאית בפרט. אנחנו יכולים לראות את זה למשל, דרך הופעתם של שחקנים ושחקניות גאות בתוכניות שונות, בחלק מהמקרים ההם אף מובילים אותן, אנחנו יכולים לראות את זה דרך השינוי ביחס לשחקנים אפרו אמריקאיים, דרך התייחסות לנושאים שונים ומגוונים שבעבר לא היה נהוג להתייחס אליהם, ואנחנו יכולים לראות דרך היחס לשחקנים ושחקניות שאינן נולדו בארצות הברית והיגרו אליה במשך השנים.

סופיה ורגרה היא דוגמא לטובה לכך. השחקנית האמריקאית קולומביאנית, לא רק שהיא הדמות הנשית באחת הסדרות הפופולאריות ביותר כיום בארצות הברית, אלא שהיא גם השחקנית שמרוויחה הכי הרבה כסף בטלוויזיה האמריקאית, דבר שבעבר איש לא היה מעז לחשוב על זה.

סופיה ורגרה שיחקה במגוון רחב של סרטים וסדרות, ביניהם, אנחנו יכולים למצוא סרטים כגון, צרה גדולה משנת 2002, לפגוש את הבראונים משנת 2008, סילבסטר בניו יורק משנת 2011, המוח הנשי משנת 2017, וכן מגוון סרטים להם היא תרמה את קולה, כמו דרדסים, תזיזו את הרגליים, אמוג'י: הסרט ועוד.

אך אין ספק בכלל, שהדמות המוכרת ביותר אותה משחקת סופיה, היא גלוריה מתוך משפחה מודרנית. סדרה בה היא מככבת משנת 2009 ועד היום. בסדרה זו היא משחקת את אישתו של אד אוניל ואם לילד מנישואיה הקודמים. בזכות הסדרה היא זכתה להצלחה רבה, בין היתר מועמדויות למגוון פרסים, כולל פרסי גלובוס הזהב, אמי, ופרסי גילדת שחקני המסך.

בזכות הצלחתה בסדרה, היא השתתפה במשפחת סימפסון, איש משפחה, המופע של קליבלנד, סטארדי נייט לייב וכן היא השתתפה בתוכנית הריאליטי, רוקדים עם כוכבים. מלבד סדרות אלה, היא השתתפה בעוד שורה ארוכה של סדרות, לרוב בפרקים בודדים, כמו הפמליה, משמר המפרץ, המשפחה שלי, ועוד.

מלבד קריירת משחק מאוד מוצלחת, במשך שנים רבות היא עסקה בדוגמנות ועד היום, היא משמשת פרזנטורית למגוון רחב של מוצרים. היא החלה בקריירה זו כבר בגיל 17 כשעשתה פרסומת בטלוויזיה לפפסי.

מעט על חייה

כאמור, סופיה נולד בקולומביה, אימה היתה עקרת בית ואביה עובד בתעשיית המזון, יש לה חמישה אחים ואחיות. היא למדה רפואת שיניים בקולומביה, ובמהלך הלימודים קיבלה הצעה לעסוק לדוגמנות, תחום בו החלה לעסוק עוד קודם לכן. בעקבות ניסיון רצח של אחיה, היא עברה ביחד עם משפחת למיאמי ושם החלה בקריירה של דוגמנות ומשחק.מתחילת העשור היא מוגדרת כאישה שמרוויחה הכי הרבה כסף בטלוויזיה.

בשנת 2000 היא אובחנה כחולת סרטן בלוטת התריס, ואחרי שורה ארוכה של טיפולים, היא החלימה. משנת 2015, היא נשואה לג'ו מנגניילו. אלה נישואיה השניים, אחרי שבגיל 18 נישאה וכעבור שנתיים התגרשה. יש לה ילד מנישואיה הראשונים.

הוסף תגובה