ספארי בלו בזנזיבר – חוויה ימית קסומה ומהנה

ספארי בלו בזנזיבר – חוויה ימית קסומה ומהנה

זנזיבר היא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר על ישראלים כבר כמה וכמה שנים, ובצדק כי בהחלט מדובר על חבל ארץ קסום, רגוע, עמוס בפסטורליות טרופית ונופים ימיים מרהיבים וגם כמובן עם אינסוף אטרקציות ופעילויות לכל סוגי הטיולים והחופשים. אחת מאטרקציות החובה המחכות לכם לקראת חופשה בזנזיבר היא ספארי בלו (Safari Blue), אטרקציה כיפית של הרפתקאות ימיות סוחפות, עם אפשרויות לכל סגנון של תיירים וטיול ועם שפע פינוקים והפתעות. בטיולים שאני מארגנת ומפיקה עבורכם ניתן ומומלץ לשלב יום חווייתי עם ספארי בלו בזנזיבר – לחוות את הקסם האמיתי של זנזיבר, עם ספארי בלו!

ההרפתקה הימית הכי מדוברת בזנזיבר

זנזיבר נמצאת כמובן על אי, סמוך לחופי מזרח אפריקה באוקיאנוס ההודי, לכן חלק מהותי ומרכזי בכל חופשה בחבל ארץ מיוחד זה הוא תיירות ימית ואטרקציות הקשורות לתרבות הימית העשירה ולנופים המרהיבים שאזור פופולארי זה מציע. כך שבטיול בזנזיבר, לצד מלונות מפנקים, ארוחות שחיתות כיפיות ועשירות, היסטוריה מרתקת ומגוונת ואתרי תרבות מקומית אותנטיים, הים והחוויות שהוא מציע לתיירים מהווים מרכיב משמעותי מכל טיול עצמאי או מאורגן. וכאשר מדובר על הרפתקאות ימיות, ספארי בלו בזנזיבר הוא האטרקציה המרכזית והמדוברת ביותר, עם 20 שנות ניסיון בהפעלת סיורים מגוונים ומהנים.

חברת ספארי בלו מפעילה סיורים ימיים מרתקים ועשירים, בנופים באמת חלומיים, על גבי סירות עץ נוחות ומסורתיות לאי זנזיבר ועל ידי צוות מסור, מקצועי ואדיב בצורה שמרשימה בכל פעם מחדש. ספארי בלו זנזיבר והסיורים הימיים החווייתיים של החברה מאפשרים לכם לחוות את הקסם הימי ואת העושר הטבעי שהאי המהמם הזה מציע, בין אם במסגרת ביקור קצרצר באי בתוך לו"ז של טיול ארוך יותר של ספארי בטנזניה או טיול במזרח אפריקה ובין אם בחופשה טרופית שכולה מוקדשת לפינוקים ולאטרקציות של זנזיבר. בטיול משפחתי עצמאי או בטיול מאורגן של קבוצה, יום בספארי בלו הוא ללא ספק אטרקציה מובילה ותחנת חובה בביקור שלכם באי.

סיורים ימיים מהנים, מרתקים וסוחפים!

היום שלכם בספארי בלו זנזיבר מתחיל בשעת בוקר נוחה, עם איסוף יעיל ישירות מהמלון בו אתם שוהים, כאשר הסיור מתחיל באחד משני חופי ים, בהתאם לאזור באי בו אתם שוהים. מחוף הים בו מתחיל יום הפעילות והסיורים שלכם, אתם יוצאים להפלגה כיפית על גבי סירות מקומיות מסורתיות הנקראות דאו (Dhow), סירות עץ הנבנות ידנית ומספקות השלמה לחוויה האותנטית. לסירות יש מנוע וגם מפרשים והן מציעות אמצעי הפלגה נוח במים הרגועים והמרהיבים של האוקיאנוס ההודי המקיף את זנזיבר.

לאחר ההתארגנות, ההסברים וקצת פינוקים להתחלת היום על חוף הים, עולים לסירות הדאו ויוצאים ליום ההפלגות והסיורים שלכם, מלאים בציפייה והתרגשות. הסיורים המודרכים של ספארי בלו כוללים שייט לאי הנעלם (אי חול שנחשף בשפל ונעלם בגאות), שנירקול במים הצלולים והנעימים, מעבר בין איים קטנים וקסומים, כניסה ללגונה הכחולה המרהיבה ושייט לעוד איים קסומים ומהממים, עם סיורים רגליים קצרים וקלילים. תוך כיד השייט תוכלו לקפוץ לשחייה מרעננת במים, לצלול עם שנורקלים וסנפירים שתקבלו מהצוות המסור. בעצירות על האיים תתפנקו עם שפע צבעוני ועשיר של פירות טריים שהצוות יכין עבורכם. בסיום יום מדהים ומלא חוויות, תעצרו על אי פסטורלי לארוחת צהריים מקומית ואותנטית, עם מגוון משגע של פירות ים, דגים ומטעמים מקומיים (כולל אפשרויות מותאמות לתיירים שומרי כשרות – שאלו אותי לפרטים נוספים על טיול כשר באפריקה).

ההפלגה חזרה נעימה ומהווה סגירה מושלמת ליום חלומי, עם מפרשים פתוחים, מגיעים חזרה לחופי זנזיבר לקולות השירה של הצוות ואז חוזרים למלון בהסעה מאורגנת. יום מושלם ובלתי נשכח בזנזיבר עם ספארי בלו!

הוסף תגובה