משרד עורכי דין רשלנות רפואית

לפגיעה כתוצאה מרשלנות רפואית ישנן, בד"כ, השלכות קשות וארוכות טווח, אם לא תמידיות – גם עבור הנפגע עצמו וגם אם מדובר בבן משפחה קרוב אשר נפגע בצורה משמעותית או חלילה נפטר כתוצאה מאותה רשלנות.

במקרים כאלו יש חשיבות רבה לייעוץ מקצועי (הן משפטי והן רפואי) ולליווי משפטי צמוד, כדי להשיג את מלא הפיצוי המגיע לנפגע ובכך לסייע לו ו/או לבני משפחתו ולהקל במעט על הסבל והכאב.

תחום הרשלנות הרפואית הינו מורכב ודורש התמחות ספציפית, הכרות מעמיקה עם הפסיקה והחקיקה, ויכולת לתת את הייעוץ המיטבי גם בתחום הרפואי. לכן חשוב לפנות  לעורך דין בעל ניסיון מוכח והתמחות רבת שנים בתור עו"ד רשלנות רפואית, כאשר אתם חשים כי נפלתם קורבן למקרה של רשלנות רפואית.

בשלב הראשון, עורך דין רשלנות רפואית יבחן את המקרה ויבדוק האם אכן מדובר ברשלנות או לא. יש לזכור כי לא כל מקרה שנראה לנו כרשלנות הוא אכן כזה וליהפך – יש מקרים בהם רק גורם מקצועי יוכל לאתר כי הייתה בהם רשלנות ולכן בכל מקרה של ספק חשוב לברר זאת מול גורם מקצועי, ולפני שמתחילים בהליך המורכב של תביעת רשלנות רפואית חשוב מאוד לבחון שזהו אכן המקרה.

חשיפה של חומר הראיות

בכדי שאותו עורך דין רשלנות רפואית אליו אתם פונים יוכל לבחון את המקרה ולהגיש את התביעה בצורה מסודרת, עליכם לשתף את עורך הדין בכל החומר הרפואי ובכל ראיה שיש לכם. גם נתונים שנראים לכם חסרי משמעות עשויים להתגלות כבעלי ערך רב בזמן המשפט, לכן חשוב לחשוף את עורך הדין לכל ראיה כזו התאזרו בהרבה סבלנות-זה משתלם.

תביעה על רשלנות רפואית יכולה להיות תביעה ארוכה מאוד, בהתאם לסוג התביעה, ולכן חשוב מאוד להתכונן לקראת תקופה לא פשוטה בה תחוו מחדש את התקופה הלא נעימה שעברתם, תצטרכו להעיד לעתים וכד'. חשוב להתכונן לכך מראש ולהתאזר בהרבה סבלנות. אל תנסו לזרז את עורך הדין רק משום שאתם זקוקים לאותם פיצויים – תנו לו את הזמן שלו לעבוד ולהביא את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

 

הוסף תגובה