עיצוב מגשי פירות בהתאם לקונספט האירוע

היום, אם אתם החלטתם על הקונספט של האירוע תוך ידיעה כי הדרך הטובה ביותר לעורר את האירוע הוא בר פירות צבעוני מעוצב באמצעות מגשי פירות בשילוב הרמוני של מגשי סושי ומגשי פירות יבשים- הפתרון המושלם עבורכם. מכיוון שהפירות הצבעוניים משתלבים באופן מופלא עם מנות מגוונות – החל ממנות דגים, דרך גבינות ועד לקישים מסוגים שונים. הפירות, כשהם חתוכים באופן אסתטי, מהווים מנת קינוח בריאה מושלמת לסיום האירוע, והאורחים יכולים פשוט להניח מספר פירות לבחירתם על הצלחת, להוסיף מנות נהדרות נוספות ופשוט ליהנות לכל אורך האירוע ממצג קולינרי נהדר להפליא!

כאמור, אנשים רבים מזמינים מגשי פירות, וכך הם הפכו למשלוח מוכר ופופולארי במיוחד. אם זה בגלל המודעות לחשיבות אורח חיים בריא הולכת וגוברת וכן יש יותר מודעות לצריכת מזונות בריאים שיכולים להחליף מזונות פחות בריאים- פירות נחשבים למאכל בריא ואף חיוניים לגוף משום שהם מכילים ויטמינים, מינראליים וסיבים תזונתיים העוזרים לעיכול ובעלי סגולות במניעת מחלות שונות. אך יחד עם זאת גם פירות יש לצרוך בהשכלה מכיוון שיש בהם לא מעט סוכר פירות, ולכן יש יתרון במגשי פירות חתוכים בהם הפירות מגיעים חתוכים לפלחים ולא כפרי שלם. מגשי פירות מלבד להיותם קינוח בריא הם ניתנים לשילוב בכל סוגי אירועים, בין אם מדובר על אירוע של כנס עבודה לעובדים, או אירועים גדולים יותר כמו ימי הולדת או בר מצווה- ניתן לשלבם בכל תפריט מכיוון שפירות הם לא בשריים או חלביים. ההמלצה שלנו להזמין את מגשי הפירות על פי גודל המגש ולא על פי המשקל. בנוסף, למגשי פירות מעוצבים וחתוכים במגוון רב של גדלים וצורות, ניתן היום להכין מגשי סושי הנעשים מפירות בצבעים שונים, כולל פירות יבשים. ועוד טרנד חדש ומעניין שהולך היום זה בר פירות לאירועים ומפלי שוקולד בגדלים שונים.
אז כאשר אתם מארגנים אירוע ורוצים שהתוצאה תהיה מכובדת, יפה וטעימה וכן שהאוכל יתאים לאירוח- מגשי פירות מעוצבים יעשו בדיוק את העבודה- הם מושלמים לקישוט השולחן בצבעוניות, טעם ואיכות.
 

הוסף תגובה