פרקט למינציה – יוקרה במחירים נמוכים

לפרקט למינציה יש מראה יוקרתי ומחיר זול יחסית. אז מה הפלא שהוא נחשב לפרקט מבוקש?

פרקט למינציה הוא פרקט במראה עץ והוא נחשב לאופציית ריצוף מבוקשת בקרב אנשים הרוכשים דירה חדשה או בעלי דירה קיימת המעוניינים בשיפוץ והחלפת הריצוף. יתרונותיו הרבים והמראה היוקרתי הופכים אותו למתאים גם עבור בתי עסק ומשרדים.

פרקט הלמינציה מורכב ממספר שכבות, כאשר השכבה העליונה היא ציפוי שקוף המונע שריטות וחדירת חומרים לשאר השכבות ומכאן שמו של הפרקט. המראה הכפרי והטבעי נוצרים בשל השכבה השנייה שהיא למעשה תמונה של שכבת עץ. שאר השכבות עשויות מחומר HDF. איכותו של פרקט זה נמדדת בעיקר לפי עובי הפרקט, כך שככל שהוא עבה יותר, הוא נחשב לעמיד ואיכותי יותר.

מה היתרונות של פרקט למינציה?

פרקט למינציה הפך לפופולרי בשנים האחרונות וזאת בשל היתרונות הבאים:

  • פרקט למינציה נחשב לפרקט ירוק, מכיוון שהוא עשוי מחומרים סינתטיים ולכן אין צורך בכריתת עצים.
  • הפרקט נחשב לעמיד בפני לחות, רטיבות וחום והוא אינו נשחק או נשרט כמו עץ רגיל. בשל סיבות אלו ניתן להבין למה פרקט למינציה נחשב למבוקש גם עבור משפחות עם ילדים וגם לבתי עסק ומקומות בהם עוברים הרבה אנשים.
  • נחשב לקל לניקוי ולמרות שאסור לשפוך עליו מים, אפשר לנקות אותו בקלות באמצעות סחבה וחומרי ניקוי המתאימים לפרקט מסוג זה. גם התקנת הפרקט אינה מצריכה הכנה מוקדמת מסובכת מדי ולכן הוא נחשב קל להתקנה.
  • מעניק מראה מעוצב ,חמים ויוקרתי במחיר נמוך לעומת פרקט עץ.
  • מכיוון שמראה העץ מגיע למעשה משכבה של תמונה, ניתן לרכוש פרקט במגוון צבעים וסגנונות, בכל הדפס. תכונה זו היא יתרון משמעותי ביחס לפרקט מעץ אמיתי, אשר מגיע במספר בודד של גוונים בהתאם לסוג העץ הנבחר לפרקט, והיא נותנת אפשרויות רבות לעיצוב החלל מיועד והתאמתו לשאר החדרים או לריהוט קיים.
  • עלות פרקט למינציה נחשבת לזולה משמעותית ביחס לפרקט מעץ טבעי.

 

פרקט הלמינציה מאפשר מראה טבעי ונקי בלי כל החסרונות הקיימים בפרקט מעץ טבעי. תכונה זו בתוספת העלות הנמוכה, מסבירים מדוע פרקט זה נחשב למבוקש.

למידע נוסף לחצו כאן:

http://www.quick-step.co.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A7%D7%98-%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%94/

 

 

 

הוסף תגובה