צביעה חיצונית לבניינים

אנחנו חיים בעידן שבו ישנה חשיבות רבה לחזות החיצונית של כל הפריטים בחיים שלנו, ובוודאי שהמראה של הבניין בו אנחנו גרים משפיעה במידה ניכרת על איכות החיים שלנו.

בהתאם נדרש מעת לעת שיפוץ חיצוני לבניינים, שהרי גם בניין חדש ומושקע דינו להתיישן. אחד המרכיבים העיקריים בשיפוץ שכזה הוא צביעה מחדש של הקירות, ולמעשה ישנם לא מעט מקרים שבהם אפשר "להסתפק" בביצוע צביעה חיצונית לבניינים – צביעה שמחדשת את מראה הבניין ומעניקה לו חזות מושכת גם ללא שיפוץ כללי.

שתי האפשרויות העיקריות של צביעה חיצונית לבניינים

ישנן שתי דרכים עיקריות לבצע צביעה חיצונית בבניין מגורים או משרדים. דרך אחת היא להקים פיגומים שעליהם יוכלו לעמוד אנשי המקצוע שצובעים את הקירות ומחדשים את מראה הבניין, ודרך שנייה היא לעשות זאת באמצעות מומחים שמשתלשלים מהגג בסנפלינג וצובעים את הקיר (כמובן שסנפלינג הוא גם אמצעי לביצוע שיפוץ חיצוני לבניינים באופן כללי).

החיסרון העיקרי של אופציית הפיגומים הוא שנדרש פרק זמן ממושך למדי כדי להתקין את כל הפיגומים (ובפרט אם מדובר על צביעה חיצונית של בניין רב קומות), ולאחר מכן לקבל אישורים שכל הפיגומים תקינים לחלוטין. בנוסף הפיגומים מאפשרים כניסה בקלות לדירות או למשרדים כך שנדרשת שמירה במהלך עבודות הצביעה או השיפוץ).

בחירה באופציה של צביעה חיצונית לבניינים בסנפלינג מקצרת את משך העבודה ומתבצעת ביעילות מרבית.

רק עם חברה מקצועית שמקפידה על רמת בטיחות מרבית

בכל מקרה חשוב לבצע עבודת צביעה חיצונית לבניינים אך ורק עם חברה מנוסה ומקצועית, שמקפידה על רמת בטיחות מרבית תוך כדי הסנפלינג.

בנוסף לרמת הבטיחות, שעליה אסור בשום פנים ואופן להתפשר, יש לוודא שהצבעים איתם עובדים אנשי המקצוע שצובעים את הקירות הינם צבעים איכותיים, שעשויים ממרכיבים שלא יזיקו לבריאות דיירי הבניין, וכן שהעבודה עצמה מתבצעת באופן מקצועי כך שהתוצאה תהיה מרהיבת עין ואתם תזכו לגור בבניין שובה לב.

עוד כדאי לדעת שהסנפלינג הוא כאמור הגישה המשתלמת ביותר לביצוע שיפוץ חיצוני לבניינים באופן כללי, וכן לעבודות ממוקדות נוספות כגון ליטוש אריחי שיש, חיזוק אריחים, הרכבת אריחים, איטום קירות חוץ ועוד.

הוסף תגובה