צג שליטה וחיווי – קרוונים

בעלות של כמה מאות שקלים בלבד תוכלו לשדרג משמעותית את הקרוון שלכם, ולשפר את יכולת השליטה והבקרה שלכם. תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות צג שליטה וחיווי לקרוונים.

היתרונות
קרוון טיפוסי כולל מערכות שונות המשולבות בו כמו מערכת חשמל, משאבת מים ומיכל אסלה. כיום אתם יכולים בקלות באמצעות טכנולוגיה מתאימה לשלוט ולבקר על המערכות השונות בזמן אמת – כאמור באמצעות צג שליטה וחיווי קרוונים. קרוונים דורשים תחזוקה ותפעול ברמה מסוימת. ועל מנת להקל עליכם אתם יכולים בקלות עם המכשיר הזה לדעת בכל נקודת זמן מהו הסטאטוס של מערכת החשמל או המים, כמו גם של מיכל המים באסלה. תוכלו בקלות באמצעות שימוש במפסק לנטרל את מערכת המים או החשמל בעת הצורך, למקרה חירום או לשגרה.
יש סוגים שונים של צגי שליטה וחיווי ותוכלו לבחור את הדגם המתאים עבורכם בצורה קלה ופשוטה. כתלות בדגם הקרוון ובמערכות השונות אשר משולבות בו תוכלו בקלות לבחור את המכשיר המתאים עבור הקרוון שלכם.
איכות החיים שלכם
השימוש במכשיר הזה הופך את השהייה שלכם בקרוון להרבה יותר פשוטה ונוחה, ומשדרג לכם את איכות החיים בקרוון, – שזה כמובן דבר מאוד חשוב. רבים מחליטים לשנות את אורח חייהם לכמה חודשים או לצאת לטיול שונה במקצת בקרוון ולכן מאוד חשוב להקל על עצמכם מההתעסקויות הטכניות כאשר זה אפשרי, ועם צג חיווי ושליטה זה אפשרי בהחלט.
ולא רק צג חיווי
אתם יכולים לשדרג משמעותית בצורה קלה ובהשקעה כספית לא גבוהה את השהות שלכם בקרוון גם באמצעות תוספות ושדרוגים נוספים כמו למשל מגן צל מהשמש עבור טוקטוק, כיסוי קרוון להגנה מקרינת השמש ומפגעי מזג אוויר, תאורה לילה חיצונית ועוד.
ולא רק עבור קרוונים
אתם יכולים לבצע שימוש עם צג כזה גם לבקרה בכלי רכב חשמלי קלנועית כמו גם עבור ריקשה או תוקתוק חשמלי. תוכלו למשל בקלות להתקין בריקשה או בתוקתוק שלכם צג LCD אשר יספק לכם חיווי על מידת לחץ האוויר בגלגלים ובקרות נוספות חשובות בזמן הנסיעה למשל, כך הדבר לגבי ריגשה.

.

 

הוסף תגובה