קבלן שיפוצים בירושלים – איך לבחור את הטוב מכולם?

שיפוץ הדירה הוא אחד העסקאות הגדולות שאנו מבצעים בימי חיינו, ולכן רגע לפני שאנו מתחילים בפרויקט השיפוץ חשוב להשקיע זמן ומשאבים לבחירת קבלן השיפוצים המתאים ביותר.

לבחירה נכונה של קבלן השיפוצים יש השפעה עצומה על תוצאות השיפוץ. קבלן שיפוצים הוא בעל המקצוע האחראי על כל השיפוץ, הוא זה שיבחר את אנשי הצוות השונים, הוא יקנה את חומרי הגלם הדרושים לשיפוץ והוא ינהל את כל ההתנהלות מול הספקים, מול העובדים וגם מול הדיירים.

קבלן שיפוצים בירושלים – כללי הזהב לבחירת קבלן שיפוצים מקצועי ואחראי

לא כל מי שמכנה את עצמו קבלן שיפוצים, הוא אכן קבלן שיפוצים. רק קבלן שיפוצים הרשום ברשם הקבלנים הוא קבלן מקצועי הרשאי, בהתאם לחוק, לבצע שיפוצים, בדירות, במשרדים, בבתי עסק, במוסדות ציבור ועוד.

לפני שאתם בוחרים את הקבלן כדאי לבצע על הקבלן תחקיר באינטרנט. הקישו בנוע החיפוש "קבלן שיפוצים" והוסיפו את האזור הגיאוגרפי שבו נמצאת הדירה לשיפוץ, ותקבלו מידע רב על אודות הקבלנים המובילים בתחום שלכם.

בדקו האם לקבלן יש אתר באינטרנט, האם המידע באתר מעניין ומקצועי, האם יש בו תמונות של עבודות שיפוץ שביצע הקבלן והם יש בהם המלצות. אם תיפגשו בתביעה משפטית נגד הקבלן או בחוות דעת שלילית, המשיכו לחפש קבלן אחר.

בחרו את הקבלן בהתאם לסוג העבודה שאותה אתם מבקשים לבצע. לא כל קבלן שיפוצים מתמחה בכל סוגי העבודות, יש קבלנים המתמחים בצבע, יש המתמחים בסגירת מרפסות ובהוספה של חללי מגורים לדירה, יש המומחים בעבודות אינסטלציה ועוד.

הניסיון והוותק הם בין הפרמטרים המעידים אל המקצועיות והרצינות של הקבלן. בין קבלני השיפוצים שורדת תחרות עזה וכל יום קמים ונופלים קבלנים רבים. קבלן שהצליח לשרוד את התחרות וצבר הרבה שנות ניסיון, הוא כנראה קבלן מקצועי שיוכל לבצע את השיפוצים בהצלחה.

אל תבחרו קבלן שיפוצים שאינו מציג לפניכם פוליסת ביטוח עדכנית. פוליסת הביטוח צריכה לכסות הן את הקבלן ואת עובדיו והן את הנכס שאותו משפץ הקבלן. בכל מצב שבו תארע תאונת עבודה לאחד העובדים והוא לא יהיה מבוטח בפוליסה מתאימה, האחריות על פיצוי העובד תיפול עליכם.

בקשו מהקבלנים לשלוח לכם הצעת מחיר. בחנו את ההצעות, השוו ביניהם ובדקו איך הן כתובות. הצעת מחיר מפורטת ומסודרת מעידה על בעל מקצוע רציני, אחראי ומיומן. שימו לב שלא תמיד ההצעה הזולה מבין כולם היא ההצעה הטובה ביותר.לעתים העלויות הגבוהות יותר מעידות על שימוש בחומרי גלם איכותיים יותר או בציוד חדיש ועדכני. אף אחד מאתנו לא ירצה לבחור קבלן שיפוצים המעגל פינות העלול לגרום לכשלים ומפגעים בטיחותיים ולשחיקה מהירה ולבלאי מואץ של עבודות השיפוצים.

הוסף תגובה