קניית עכבר אלחוטי

עכבר אלחוטי למחשב הפך להיות חלק סטנדרטי מהציוד ההיקפי למחשב, על חשבון העכבר החוטי המסורבל. רוב העכברים האלחוטיים שתמצאו היום, גם במחירים נמוכים של כמה עשרות שקלים, יעשו את העבודה, אך הבחירה בסוג העכבר ומידת ההשקעה הכספית תלויה בצרכים הספציפיים שלכם.

שימוש – אם אופי והיקף השימוש שלכם במחשב לא גדול, אם אתם לא גיימרים שזקוקים לעכבר עם ביצועים מיוחדים ואם אתם לא עובדים כל היום על המחשב עם העכבר, כל עכבר אלחוטי צריך להספיק ואין סיבה להשקיע מעבר לעלות הבסיסית.

אופטי או לייזר? שתי הטכנולוגיות העיקריות היום מבוססות על פעילות אופטית או על קרן לייזר שמוקרנת מהעכבר אל משטח העבודה. הלייזר מדוייק יותר ומסוגל לעבוד גם על משטחים מחוספים או שקופים למחצה, כך שהוא מתאים למי שפותח את הלפטופ שלו בכל מיני מקומות ולא רוצה להיסחב עם משטח עכבר לכל מקום.

סוג הסוללה – כדי לא להסתבך, רכשו עכבר שפועל בעזרת סוללה רגילה (AA  או AAA), כזאת שתמיד יש בכל בית וגם עולה מעט.

טווח שידור – טווח שידור, כלומר המרחק מהמחשב שבו העכבר עובד יכול להגיע לעשרה מטרים בעכברים האיכותיים והיקרים יותר. ברוב המקרים אתם לא זקוקים לטווח כזה. במשרדים שבהם מעבירים פרזנטציות או ישיבות מול מקרן, טוב שיהיה עכבר עם טווח שידור שמאפשר לכל אחד שיושב סביב השולחן לקחת את העכבר ולהשתמש בו על גבי מסך המצגת.

ארגונומיה – דלקות בפרקי הידיים הם תופעה מאוד נפוצה בקרב אנשים שיושבים מול מחשב בכל שעות העבודה ועובדים הרבה עם העכבר. לאלה מומלץ להשקיע ולחפש עכבר ארגונומי שמקל את העומס על שרירי מפרק היד.

הוסף תגובה