קרוואן במקום צימר

צימר היא אפשרות מסורתית לנופש זוגי רומנטי. נכון שצימרים ידועים בעיצוב וברמת הפינוק שהם מספקים לזוג, אך יש אפשרות נוספת, מרעננת שהיא גם הרבה יותר חסכונית לכיס וגם מספקת לכם חוויה אחרת. תוכלו לגוון בין נופש זוגי בצימר לבין נופש זוגי בקרוואן לסירוגין. ריכזנו לפניכם את כל היתרונות וכל מה שחשוב לדעת על נופש קרוואן רומנטי.

נופש פלוס טיול
רכב חשמלי – כאשר אתם בוחרים באפשרות של נופש רומנטי בצימר אתם יותר נמצאים בצימר, ופחות חווים את הטבע ואת האזור עצמו. לפעמים אחרי כמה שעות או יום שלם זה יכול מעט להעיק, ולכן כאשר אתם בוחרים באפשרות של קרוואן במקום צימר – אתם נהנים משני העולמות. גם אינטימיות ופינה זוגית בתוך הקרוואן, וגם אפשרות לצאת עם הקרוואן, לנסוע ולטייל לראות טבע.
פינוק והרגשה ביתית
טוקטוק – צימרים רבים מצטלמים טוב, אך כאשר מגיעים ללוקיישן עצמו המקום במציאות נראה פחות זוהר. כאשר אתם בוחרים בקרוואן אתם גם נהנים מהאפשרות של דגם קראוון מפנק, וגם יכולים לדעת בוודאות מה אתם מקבלים, כי בחרתם את הדגם של הקרוואן, ויתרה מזאת אתם גם יכולים להביא חפצים אישיים שלכם כמו כרית, שמיכה או כל אביזר אחר שחשוב לכם שיהיה עמכם. בצימר אתם מסתמכים יותר על הריהוט והאבזור שקיימים ופחות מביאים דברים מהבית.
ביחד ולחוד
ריקשה – נופש רומנטי בצורת קרוואן גם מאפשר לכם להיות ביחד בצורה רומנטית, וגם להכיר חבר'ה חדשים מסביבכם בחניון הלילה של הקרוואן. אתם גם יכולים לבחור בפעילויות שמתקיימות בטבע וביישובים בסביבת המקום כמו סדנאות זוגיות או מסלולי טיול בטבע – ובאופן הזה לגוון את הנופש הרומנטי שלכם מעבר לארבע קירות שיש בצימר.
ריגשה גם מאפשר לכם כאמור לשלב אטרקציות שונות, ותוכלו לצד סדנאות זוגיות למשל לשלב פעילויות נוספות כמו מסלולי טוקטוק ריקשה, רכיבה רומנטית על סוסים עם יין, או כל אטרקציה אחרת שמתאימה עבורכם. קרוואנים הם אפשרות נהדרת שגם מתחבר מאוד לגישה החדשה של מינימליזם, חסכון ושמירה על סביבה ירוקה ובטוחה. עם קרוואן אתם נהנים מכל העולמות.

 

 

 
 

הוסף תגובה