רגעים נדירים שיונצחו לעד: צילומי ניו בורן

רגעים נדירים שיונצחו לעד: צילומי ניו בורן

מזל טוב, את בהריון! ועם ההריון מגיעה התרגשות גדולה, סקרנות וציפייה בכיליון עיניים. את מתחילה לקבוע תורים מראש לכל הבדיקות, שחלילה לא תשכחי איזה משהו, גופך משתנה ומתרחב לקראת המתוקי שבדרך, את מתחילה להריץ בראש שמות לבנות ולבנים, חושבת ומדמיינת איך היא או הוא ייראו, איזה אימא את תהיי, את מתחילה להכין רשימת לידה ארוכה ולקראת הלידה כשאת עם כבר עם בטן ענקית, את מוצאת את עצמך, למרבה ההפתעה, סובלת מתסמינים מוזרים של ארגון, סדר וניקיונות בסטייל "פסח", שממש לא אופיינים לך – תדעי לך שהגעת לתקופת הקינון שנותנת את אותותיה ומבשרת על סיום תקופת ההריון ותחילתו של המסע המרתק של האימהות.

ובמבט לאחור תקופת ההריון חלפה לה כמו לא היתה, ואיתם גם תשעת חודשי ההריון שהכילו רגשות רבים כמו: סקרנות, ציפייה ופחד מהעתיד לבוא, חשש מפרק החיים שאוטוטו מסתיים לו, התרגשות מהשינוי הגדול והכל ביחד. והנה צירי לחץ, ירידת מים ולידה. זה הרגע המרגש שאותו לא תשכחי לעולם – מזל טוב וברוך בואך לעולם האימהות.
אז רגע לפני שהתינוק שלך גודל והשנים טסות להן במהירות הבזק – תני לעצמך, לתינוקך ולמשפחתך מזכרת ייחודית לכל החיים, מזכרת של החיים שנוצרו ברחמך. אל תחמיצי את ההזדמנות הנדירה של צילומי ניו בורן כי הרגעים האלו לא יחזרו לעולם.

צילומי ניו בורן: אל תפספסי את הרכבת

אז שלא יקרה מצב שתפספסי את הרכבת, חשוב שתהיי מוכנה לצילומי ניו בורן שמתקיימים בסמוך ללידה ועד שבועיים לאחר הלידה – וכמה שיותר מוקדם יותר טוב, ככל שתקדימי לבצע את צילומי ניו בורן כך תזכי להנות מצילומים מהממים ומדויקים וזאת לאור העובדה שתינוקות שנולדו הם עדיין בתנוחות עובר כמו ברחם: מכורבלים, גמישים ונוחים בימים הראשונים ללידתם. צילומי ניו בורן מצריכים תכנון מראש, תקבעי תאריך שקרוב לתאריך הלידה המשוער, על מנת שלא תחמיצי את הרגעים הנדירים האלו של התינוק עם הבעת הפנים העוברית הכובשת, האיברים הקטנים שממיסים את הלב והמתיקות האינסופית.

צילומי ניו בורן – זה הכי טבעי שיש

צילומי ניו בורן יתעדו את התינוק לרוב בעירום ובצורה טבעית ככל הניתן. במהלך הצילומים תוכלי לבחור בדים בכל צבע לעטוף את הרך הנולד, וגם לקשט בכמה אקססוריס מתוקים שמתאימים לניו בורן. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שצילומי ניו בורן אורכים זמן ורצוי לשריין עד חמש שעות למהלך הצילומים. למה? כי לתינוק יש צרכים משלו, הוא יכול להיות: רעב, עייף או חסר מנוחה, לכן עלינו להקדיש זמן במהלך הצילומים על מנת לספק את צרכיו.

מה להביא לצילומי ניו בורן?

לפני הצילומים עלייך להכין תיק, כיאה לאימא טרייה, ולהצטייד בחיתולים, מספר חיתולי בד, כמה בגדי החלפה, שמיכה, אוכל וכדומה. ואל תשכחי שגם את, בן זוגך והילדים מתבקשים להפגין נוכחות בצילומי ניו בורן ולכן חשוב שתדאגי שכולם יתלבשו בהתאם ושיביאו גם פריטי לבוש להחלפה ומצב רוח טוב. את צילומי הניו בורן נערוך בסטודיו שיותאם מראש לצרכי התינוק מכל הבחינות: טמפרטורת חדר, מרחב בטוח ומוגן ושמירה קפדנית על כללי ההיגיינה.

הוסף תגובה