רוצים לגדל את היבולים שלכם באופן עצמאי? אולי כדאי לכם להכיר את שיטת הגידול ההידרופוני

רוצים לדעת הכול אודות סופח לחות? מאיפה זה מתחיל ואיך מתייחסים למערכת הזו? את כל התשובות נציג בפניכם כאן ועכשיו במאמר הבא. מתלבטים ולא מבחינים בין מושגים כמו סופח לחות לבין תאורה לגידול צמחים? על כך ועל בחירת נורות לד לגידול צמחים במאמר שלפניכם.

מזה הידרופוניקה?

כשמדברים על שיטות גידול חדשניות וגינון מדהים, מדברים על פיתוחים כמו גידול הידרופוני, גידול המאפשר גידול של ירקות או עלים מדהימים גם בסביבה הפרטית שלכם. לא תאמינו עד כמה זה קל. אבל קודם לכן, מזה באמת הידרופוניקה? מבין כל השיטות, שיטות גידול הידרופוני מתייחסת לגידול לא באדמה, הצמחים למעשה גדלים בסביבה של מים אבל הפעם הם בוחרים בדשן נוזלי.

החומרים מסתחררים יחד וכך מוכנס חמצן אל תוך המים, החמצן מועבר לצמחים והנה לכם מגוון של עלים, שורשים ופירות של הצמחים הגדלים בתנאים ובמיקום אותו אתם קובעים ואפילו חוסכים לא מעט.
יש המוני צמחים החל מעלים כמו כוסברה, פטרוזיליה וכן גם פירות הירק כמו מלפפון, עגבנייה, פלפלים ועוד.

מה צריך בכדי לאפשר גידול הידרופוני בבית?

נורות לד לגידול – גידול הידרופוני או יותר נכון מערכת הידרופונית לא תסתפק רק בבחינת תאורה לגידול צמחים לרבות לד לגידול צמחים אלא גם בזמן וטיפול הראויים. אז איך עושים את זה נכון? כל מה שצריך זה רבע שעה כפעמיים בשבוע.
בפעמים הללו, מגיעים המטפלים ובודקים את מצב המים שהתאדו ומחדשים אותם על ידי הזנה מחדש (דשן ומים שהם למעשה התמיסה ההידרופונית).
כמו כן, יבוצעו פעולות אחזקה קבועות שיידרשו מדי פעם לנקות את המשאבה, להדביר אבל הפעם הדברה ירוקה ובמקרה שיידרש לחזור על השתילה לפי צו העונה.
בגדול, גידול הידרופוני מביא גידול עצמאי מדהים בצורה יחסית מהירה ותוך כדי שימוש במינימום משאבים ומינימום עלויות- ירקות טריים טובים, בריאים ועם מינימום נזקים ומקסימום של תוצאות. לא מאמינים? נסו בעצמכם את שיטת הגידול הזו.

 

הוסף תגובה