רשימת ציוד מומלצת – לטיול קרוואן

יש ציוד שמומלץ לקחת עמכם לטיולי קרוואנים. חשוב לדעת שחברות השכרה של קראוון פעמים רבות מספקות לכם גם ציוד קמפינג שכלול בחבילה. כמובן שלא כולם צריכים בדיוק את אותו ציוד, אבל כן יש רשימת ציוד אידיאלית וממנה תבחרו לקחת את מה שנחוץ עבורכם.

ציוד ללינה
כדאי לקחת ציוד בסיסי שכולל כמובן מצעים, כריות ושמיכות. שימו לב אתם לוקחים מספיק שמיכות וגם לסוג השמיכות, בהתאם לעונת השנה. יש מקומות מדבריים שהלילות בהם קרים מאוד וכך גם מקומות בצפון באופן דומה. כמובן שאם חברת הקרוואנים מספקת לכם מצעים נקיים בתוך הקרוואן זה יתרון, אך לרוב יש להביא בעצמכם את המצעים.
ציוד קמפינג
בין אם מדובר על קמפינג ממש או לבישול או ארוחה קטנה מחוץ לקרוואן עצמו, תוך שימוש בתשתיות שלו – הרי שכדאי מאוד שיהיה לכם מנגל. כמובן שלמנגל יש צורך גם בפחמים, אמצעי הדלקה, ולמלקחיים. שימו לב שיש לכם בקרוואן תאורה חיצונית מספקת כמו תאורת לד או פרוז'קטור.
ציוד אוכל ואישי
וכמובן שלא לשכוח לקחת עמכם את הציוד האישי-הבסיסי של כל אחד וציוד לאוכל ושתייה. כך יש לקחת ציוד למקלחת, מברשת ומשחת שיניים, מגבת אישית ורצוי שתהיה קטנה וכזו שמתייבשת מהר. למשפחות עם ילדים ובכלל מטעמי נוחות כדאי מאוד להביא מגבונים, וגם ריח טוב לשירותים. קחו עמכם גם משקפי שמש, כובע, קרם הגנה, כפכפים למקלחת ותיק רחצה לתלייה על הדלת.
מבחינת מזון וארוחות בכל הקשור לציוד כדאי לקחת עמכם קערות וסכו"ם, קפה, תה, סוכר, קומקום, קרש חיתוך, שקיות לסנדוויצ'ים, סוגרים, מגבת למטבח וכדאי גם להביא שקיות אשפה שהן שימושיות.
בשונה ממלגזה – מבחינת הטיול עצמו, הרי שטיול קראוון מאפשר לכם וזה כל הקסם שבו – לטייל כל יום במקום אחר. תוכלו לשלב המון אטרקציות שיש בקרבת האזור שלכם כמו למשל מסלולי ריקשה מודרכים. עם ריקשת טוקטוק תוכלו להנות כל המשפחה. תוכלו גם לבחור באטרקציות נוספות כמו למשל מסלולי הליכה ברגל, קטיף, ביקור ביקב, הכנת גבינות ואפילו ספורט אתגרי או בישול.

 

 

 
 

הוסף תגובה