שימוש בחומרים איכותיים לביצוע גימורים בבית כפרי

בפרויקטים שלנו אנו משלבים מגוון של חומרים.  רצינו להסביר לכם מדוע אנו בוחרים להשתמש בהם לתכנן ולבצע אותם באופן כזה. גימור הבית הוא חלק עיקרי וחשוב כשבונים בית,  אנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר שניתן להשיג, בכדי להגיע אל התוצאה המושלמת .

למשרדינו פרויקטים רבים בסגנון כפרי מודרני , בחרו להציג לכם מספר מהאלמנטים, בהם אנו משתמשים:

גגות

שימוש באלמנט הגגות רעפים, אנו מרבים לעשות בו שימוש, לעיתים אף בחלקים מסויימים בבית משאירים קורות עץ חשופות, הטוויסט המודרני שאנו בוחרים לבצע הוא ליצור אותן מולבנות. כשאנחנו עובדים על תכנון אדריכלי של בית פרטי,  נוהגים לשלב גגות רעפים עם גג שטוח. לעיתים, בחלק מתכנוני הבתים, אנו דואגים להוסיף לגג השטוח אלמנט קרניז דקורטיבי שמוסיף לתחושה הכפרית של הבית.

 

חיפויי קירות החוץ

משתשמשים בטיח מינראלי וחיפויי לבני בריקים-לבני פירוק. הטיח המינראלי בהיותו חומר טבעי נותן תחושה טבעית ומעניק אווירה חמה לבית.

עושים שימוש נוסף בבריקים מכיוון שהן עוברות עיבוד טבעי . אנו אוהבים לעשות שימוש בחומרים אלו מכיוון שהינם שהם חומרים טבעיים, התחושה שנוצרת בבית פרטי חמה, ביתית ונעימה, גם במידה ובחורים בצבעים קרים ומודרניים כמו צבעי האפור למיניהם עדיין תהיה תחושה חמה וכפרית אך מודרני.

 

 

 

חלונות

אנחנו אוהבים להשתמש בחלונות בפרופיל בלגי- פרופיל ברזל, השימוש בפרופיל מחומר טבעי מעניק אופי חמים לבית, אנו נוהגים לעבוד בקשר אישי מול הלקוח, ולכן ישנו עניין התקציב הנתון ואנחנו משתמשים גם באלומיניום דמוי בלגי במקרה הצורך. לא משנה סוג הפרופיל, התכנון האדריכלי שלנו הוא חלוקות פנימיות בהתאם לאופי הבית, חלוקה צפופה יותר מעצימה את התחושה הכפרית של הבית בניגוד  לחלוקה מרווחת יותר שהיא מזוהה יותר עם שפה עיצובית יותר מודרנית. ישנם מקרים בהם נעשים עיטורים מעניינים שמוסיפים לאופי הבית.

 

אהבתם את הסגנון האדריכלי שלנו? לחצו לגלריית הפרויקטים .

 

הוסף תגובה