שיפוצים בירושלים – לשפץ את הדירה ואת המחיר

לא תמיד שיפוצים בירושלים נעשים במטרה לשפץ את הבית למגורים, לפעמים ששיפוצים הם דרך לשפץ את מחיר הדירה לפני שמוכרים אותה. שיפוץ הדירה לפני המכירה יסייע לכם לשדרג את הדירה ולהעלות את ערכה הכספי או לפחות למכור אותה מהר יותר ובלי להתפשר על המחיר. לפעמים גם שיפוץ קטן יכול להעלות את מחיר הנכס בעשרה אחוז ואולי יותר, ובעידן שבו מחירי הדירות בירושלים גבוהים במיוחד, גם עשרה אחוז מהמחיר יכול להיות הרבה כסף.

מהם השיפוצים שיעלו את ערך הדירה?

דירה צבועה ונקייה היא המינימום הנדרש לפני שאתם מתחילים לשפץ את הבית. לא תמיד חייבים לצבוע את כל הקירות, לפעמים מספיק לצבוע מספר קירות מרכזיים בצביעה מיוחדת עם גוון או טקסטורה שונה כדי להעניק לדירה את הרושם המתאים.

כאשר אתם צובעים את הדירה, צבעו אותה בגוונים בהירים וניטראליים שיעניקו תחושה של מרחב ואשליה של דירה גדולה.

דירות עם בעיות רטיבות מרתיעות קונים פוטנציאליים ונמכרות בהרבה פחות מערכן בשוק, וזאת גם בהתאם למחירון של איגוד השמאים. אם הדירה שלכם סובלת מבעיות רטיבות, אל תנסו להסתיר אותה באמצעים קוסמטיים. חשוב לפתור את בעיית הרטיבות באופן יסודי, את כסף שתשקיעו בשיפוץ, תוציאו במכירת הדירה ואולי אפילו יותר.

דלתות הכניסה לבית ולפנים הבית מעניקות את הרושם הראשוני ומשדרגות כל דירה. אם הדלתות שלכם ישנות ומתפוררות הן עלולות להוות מכשול במכירת הדירה ובקבלת מחיר טוב. אל תהססו, החליפו את הדלתות.

בעידן שבו המטבח הפך להיות לב הבית ואינו משמש רק לבישול, כל אחד אוהב מטבח יפה ומרשים, לא תמיד חייבים לשפץ את המטבח בעלות של עשרות אלפי שקלים, לפעמים החלפה של דלתות הארונות או הדבקה של קרמיקה על גבי אריחי הרצפה הישנים, תשדרג את המטבח ותסייע מאוד במכירתו.

אם הריצוף בדירה ישן ובלוי, כדאי לשדרג אותו. לא תמיד חייבים להחליף את הריצוף הישן. אפשר להדביק אריחי קרמיקה או כל סוג אחר של אריחים על הרצפה הישנה או לשקול הדבקה של פרקט. לא חייבים לשפץ את הרצפה בכל החללים, מספיק לשדרג את הרצפה בחללים המרכזיים כדי להעניק מראה יוקרתי ומרשים גם לדירה ישנה.

 

החלפה של הכלים הסניטריים תעניק לכל דירה מראה יוקרתי. כדאי להחליף את הברזים הישנים בברזים גדולים ומרשימים בעלות של כמה מאות שקלים ואם האמבטיה ישנה ומוכתמת כדאי לשקול להחליף גם אותה. לא חייבים לעקור את האמבטיה הישנה ממקומה, כיום קיימות אפשרויות של הלבשת אמבטיה חדשה על גבי האמבטיה הישנה. אם תרצו להחליף את חיפוי הקירות באמבטיה או גם במטבח, גם כאן תוכלו להדביק קרמיקה חדשה על גבי הקרמיקה הישנה.

הוסף תגובה