תכנון טיול קרוואן

טיולי קרוואנים למכירה מזמנים הרבה חופש בחירה, את האפשרות ללון כל לילה בחניון אחר, להכיר אנשים חדשים, להגיע ממש לתוך הטבע ולחוות מקרוב את ארץ ישראל. מסיבה זו לעתים ישנה נטייה שלא לתכנן כלל את ימי הטיול. נכון שספונטניות וגמישות שינוי תוך כדי תנועה במהלך טויל קראוון הם חשובים מאוד, אך כן כדאי לתכנן את ימי הטיול במסגרת כלשהי על מנת שלא למצוא את עצמכם מגיעים למקומות שכבר מלאים, או לחניוני לילה שכבר שוריינו מראש לקבוצות.

נקודת התחלה וסיום
אלו שני עוגנים שאתם חייבים לתכנן. בחרו נקודת התחלה ונקודת סיום לטיול מבחינת מיקום. נקודת ההתחלה חשובה משום שממנה אתם אוספים את הקרוואן, וגם נקודת הסיום מאותה סיבה. שימו לב שמנקודת האיסוף יידרש לכם פרק זמן מסוים של נסיעה על מנת להגיע לאטרקציה הראשונה בטיול או לחניון הלילה הראשון, ועל אותו משקל ביום האחרון לטיול יש להקדיש זמן נסיעה על מנת להחזיר בזמן את הקרוואן למכירה. איחור בהחזרת הקרוואן מבחינת תאריך או שעה יגרור לרוב קנס כספי – זאת בהתאם כמובן להסכם עליו חתמתם מול חברת הקרוואנים. כמובן שמסיבה זו היום הראשן והאחרון לטיול הם לא תמיד ימי טיול מלאים. יש לקחת בחשבון גם פקקים רבים יותר בצירי הנסיעה בעונות הביקוש ובסופי השבוע.
 כמה ימים
יש מי שיספיקו עבורם 4 ימים של טיול קראוון, ויש מי ששבועיים. הסיבה לכך היא שלכל אחד מאיתנו קצב טיול שונה. יש מי שאוהבים יותר לשהות במקומות וממש להרגיש חלק מהמקום, ויש מי שיותר מתאים להם להכיר את המקום ולבלות בו כמה שעות, אך לא יותר מכך. יש מי שמדובר עבורם בטיול היחיד לאורך השנה, ויש מי שיוצאים לטייל אחת לחודשיים – והדבר משפיע כמובן על משך הטיול.
אטרקציות
קרוונים למכירה – תכננו אילו אטרקציות תשלבו בטיול. בין אם מדובר על נסיעת ריקשה טוקטוק חווייתית, או על סוסים או סדנת בישול. תוכלו לשלב גם מסלולי הליכה רגליים נפלאים בהתאם ללוקיישן ולעונה, ויש לאחסן בקרוואן כמובן ציוד מתאים כמו נעלי הליכה.

 

 

 
 

הוסף תגובה