תערוכות וירידים עסקיים

תערוכות וירידים עסקיים הם שעתם היפה של בתי עסק וחברות מכל סוג ותחום. מדובר באירוע שיכול לשפר ולהעלות את התדמית של העסק שלכם בצורה משמעותית ולתרום לעליית רווחים. בשנים האחרונות הפכו תערוכות וירידים לאירועים בסגנון "אם אתה לא שם אתה לא קיים". הכוונה היא שבשביל לחזק את המותג שלכם, לדאוג שיכירו אותו ושהוא יהיה שם דבר- עליכם להשתתף באירועים מסוג זה. גם אם באותו הרגע נדמה לכם כי מדובר בבזבוז זמן משווע , וגם אם נדמה לכם שמדובר בבזבוז כסף גדול. אנשים רבים פוקדים תערוכות וירידים, בין אם רק בשביל להתרשם ובין אם כדי ממש לקנות. חברה שרוצה להצליח לנצל את ההזדמנות הזו לטובתה צריכה לפעול בחוכמה, לשריין ביתן ביריד ולהשקיע מחשבה רבה לקראת השתתפותה האירוע.

ירידים בחול המועד

חול המועד (גם של חג הפסח וגם של סוכות) כבר הפך מזמן לחג הלא רשמי של הירידים והתערוכות. כל-כך בולט נהיה העניין עד שנדמה כי הארץ מוצפת בירידים בתקופה זו וכי לכל מקום שלא נפנה נמצא יריד או תערוכה. לקראת חול המועד ניתן לראות איך מוקמים להם אוהלי ענק בכל רחבי הארץ, אוהלים שמיועדים לאכלס את התערוכות והירידים השונים. אם בעבר אירועים מסוג זה היו מתקיימים תחת כיפת השמיים, ובלי יותר מידי השקעה , הרי שכיום המצב ממש לא כך. כיום נבנים ממש כפרים קטנים לצורך העניין. ישנה השקעה ניכרת באוהלים מקצועיים ובציוד נוסף שיאכלס את היריד ויצור לו מראה מושקע ומקצועי במיוחד.

איך להתכונן ליריד ?

אם נרשמתם או שריינתם יריד שבו תציגו את החברה שלכם, חשוב שתערכו לכך בצורה הטובה ביותר. עליכם לתכנן בקפידה כיצד ייראה הביתן שלכם, כיצד הוא יוכל להיות מותאם באופן מושלם לאוהל שבו הוא יוצג, ובאופן כללי לשים דגש נרחב על הפן האסתטי שדרכו תציגו את החברה שלכם. חשוב להשקיע בעיצוב ובמוצרי פרסום חכמים ואיכותיים שיגרמו לכולם לעצור דווקא לידכם ולהתעניין דווקא בעסק שלכם.

תרומת ירידים לעליית רווחי העסק

לא כולם מכירים בתרומה העצומה שיש לתערוכות וירידים עסקיים לטובת עליית רווחי העסק. רבים מאמינים כי מדובר בבזבוז כסף וזמן ונמנעים מלהציג באותם אירועים. למעשה מדובר בטעות חמורה! גם אם אתם לא יכולים לראות את הרווחים באופן מדי , חשוב לדעת שלאירועים האלה ישנה השפעה לטווח הארוך. הם מאפשרים לאנשים לשמוע על העסק שלכם , להכיר אותו, לשמור אותו בתודעתם – מה שעשוי להוביל בהמשך לעליית הרווחים שלו. בנוסף להכרות עם הקהל הרחב, ירידים מסוג זה תורמים לשיפור התדמית שלכם וממצבים את המותג שלכם כמותג חזק וחשוב.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

הוסף תגובה