5 טיפים לבחירת עורך דין פלילי במרכז

זקוקים לשירות של עורך דין פלילי במרכז מקצועי? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עורכי דין באזור המרכז אשר עוסקים בתחום הפלילי. לכן, בכדי שתוכלו לבצע בחירה חכמה ונכונה יותר, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים במיוחד:

  1. בדקו את הניסיון של עורך הדין – לניסיון של עורך דין פלילי במרכז ישנה חשיבות גדולה מאוד, בייחוד אם מדובר בתיק פלילי מורכב ובעבירות קשות אשר יכולות להשפיע רבות על העתיד שלכם. לכן חשוב לבדוק היטב את הניסיון של עורך הדין לפני שבוחרים בו, ולהיות בטוחים בכך שבוחרים עורך דין בעל ניסיון רב בתיקים דומים לתיק שלכם (ניסיון בתיקי רצח כשהתיק שלכם עוסק בהונאה הוא פחות רלוונטי).
  2. בדקו את המוניטין של עורך הדין – בדיקת המוניטין של עורך הדין בו אתם עומדים לבחור יכולה להשפיע בצורה משמעותית מאוד על הבחירה בו. במהלך בדיקת המוניטין אתם יכולים למצוא המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים שלו ולקבל מידע רב עליו ועל הצורה שבה הוא עובד, דבר שישפיע על ניהול התיק שלכם.
  3. בדקו את הזמינות של עורך הדין – חשוב מאוד לוודא שבוחרים עורך דין פלילי במרכז שאינו עמוס מידי ויש לו מספיק זמן בכדי לטפל בתיק שלכם בצורה הטובה ביותר. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עורכי דין מנוסים ובעלי מוניטין איכותי אשר אין להם מספיק זמן לקבל תיקים חדשים ולכן מעבירים אותם לעורכי דין הכפופים להם באותו משרד, עורכי דין אשר לא כל כך בטוח שינהלו את התיק באותה צורה כמו עורכי הדין הבכירים יותר.
  4. בדקו את היחס האישי של עורך הדין – חשוב מאוד לבחור עורך דין פלילי במרכז אשר אתם מרגישים מספיק בנוח איתו וחשים בטוחים לספר לו את הסודות שלכם וכל מידע הקשור לתיק. הסתרה של מידע מעורך הדין, או חוסר בתחושת ביטחון ונוחות לידו, עלולים להשפיע על התיק שלכם.
  5. בדקו את המחיר של עורך הדין – חשוב מאוד לקבל מראש הערכה למחיר הנדרש מעורך הדין והסברים על צורת התשלום. גם אם מדובר בתיק פלילי קשה ובהזמנה דחופה של עורך דין אל תחתמו על הסכם עם עורך דין הדורש מחירים גבוהים מאוד לעומת מה שאתם יכולים לשלם. הדבר האחרון שתרצו שיקרה הוא שתקבלו תביעה מאותו עורך דין לתשלום מלא של כל שכר הטרחה שלו מבלי שיש לכם אפשרות לעמוד בכך.

הוסף תגובה