הביובית- אבי אבות כל האינסטלטורים

הביובית כשמה כן היא, מעין משאית גדולה אשר כל התעסקותה ועניינה הוא בטיפול בצינורות הביוב. הביובית מפעילה על פי רוב שלושה אנשי צוות, שני אינסטלטורים מומחים ומורשים להתעסקות בביובית ונהג אשר כל תפקידו מסתכם בניווטה של הביובית אל מקום הקריאה. אך חשוב לא להתבלבל, לא בכל בעיית אינסטלציה קיים צורך בהזמנת ביובית, אלא רק במקרים גדולים מאוד. מקרים נקודתיים ואישיים יפטרו על פי רוב בעזרת האינסטלטורים.

פעולתה של הביובית


כמו שפתחנו ואמרנו הביובית כל עניינה והתעסקותה במקרים גדולים מאוד בלבד. כמה גדולים? על פי רוב במידה וקיימת בבתיכם בעיית אינסטלציה כלשהי, הביובית היא כנראה איננה הכתובת עבורכם, אלא האינסטלטור יצליח בקלות לטפל בכל צרכיכם. אך במידה וכל הבניין שלכם סובל מבעיית אינסטלציה גדולה ומשמעותית, יתכן כי הביובית היא אכן הכתובת עבורכם. כמו כן במידה ועסק גדול נתקל בבעיית אינסטלציה על פי רוב האינסטלטור לא יצליח לטפל בבעיה במידה והיא אכן בעיה גדולה ויהיה צורך בהזמנתה של הביובית.
מבנים ציבוריים גדולים גם כן יאלצו להיעזר בשירותיה  של הביובית במקרי בעיות אינסטלציה וכו'. אז לאחר שהבנו את סדר הגודל של פעולתה של הביובית, כעת נעבור אל אופן פעולתה.

אופן הפעולה של הביובית

לביובית קיימים כמה צינורות ארוכים ומאסיבים ומיכל גדול המונח על המשאית עצמה. צינורותיה של הביובית יוחדרו אל עומק צינור האינסטלציה הבעייתי וישאבו בעוצמה רבה את כל המפריע לזרימת המים התקינה. כמו כן במידה והגורם לסתימות איננו משתחרר בשאיבה קיימת אפשרות לביובית להשפריץ מים רותחים בזרם חזק מאוד על מנת לנסות ולשחרר את גורם הסתימה הסורר. חשוב לציין כי קיימת חשיבות רבה להסמכתם של עובדי הביובית לעבודה זו בשל עוצמתה הרבה של הביובית. במידה והם אינם מוסמכים הם עלולים להשתמש במלוא עוצמתה של הביובית שלא לצורך או במקרים בהם אסור להשתמש במלוא העוצמה ולייצר נזקים רבים כמו עיוותים של צינורות הביוב ואף שבירתם במקרים קיצוניים.
חשוב לציין כי הביובית מטפלת במקרים גדולים בלבד בשל עוצמתה הרבה. בשל סיבה זו גם חשוב מאוד להקפיד על הסמכת העובדים.

הוסף תגובה