כיצד ניתן לעשות סדר ברכב ?

זיווד רכב מסחרי

ברכב מסחרי יש שורת מושבים אחת ותא מטען פתוח ויחסית גבוה מאחור, למשל רכבים מסחריים קטנים שנפוצים בשוק הישראלי הם סיטרואן ברלינגו, רנו קנגו, פג'ו פרטנר, פולקסווגן קאדי, ניסן, NV 200 דאצ'יה דוקר ושני דגמים של פיאט: דובלו וקובו. וזו כמובן רשימה חלקית בלבד…

רכבים אלו משמשים לרוב הן כרכב שירות והן כרכב עבודה, כך שהם לרוב כוללים גם ספסל אחורי לנוסעים ושטח האחסון המצומצם ממילא מצטמצם עוד. המשמעות לגבי זיווד לרכב היא אחת– יש לנצל באופן מקסימלי את שטח האחסון המצומצם, הן מבחינת עומק תא המטען, הן מבחינת גובהו והן מבחינת רוחבו.

אז מה עושים?

לכן, מומלץ להתאים את זיווד לרכב בהתאם לדרישות ולצרכים הספציפיים של בעליו, למשל רכבים של חברות לאספקת גז יצוידו באבזור שמאפשר קשירה/רתימה של בלוני הגז, רכבים של טכנאים יכללו מגירות טלסקופיות וזיווד לכלים כמו מזוודות, ארגזים, ארוניות ועוד. ועוד לא דיברנו על זיווד חיצוני כמו גגונים, סולמות ועוד.

עם זאת, הודות לגודלו המצומצם של תא המטען זיווד רכב מסחרי מאפשר להיות יצירתיים, למשל להצטייד במדפים מודולריים לחלפים, שולחנות עבודה מתקפלים, מקררים, אבזור שמאפשר תלייה של כלים וצנרת ועוד לפי הצורך הספציפי. למעשה, כאן האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות ותלויות אך ורק בכם.

זה הקטן גדול יהיה

עם זאת, כדי לעשות זאת בחוכמה מומלץ להתייעץ עם המומחים לזיווד רכב מסחרי , כך מלאכת האפיון של צרכי הזיווד וביצוע הזיווד ייעשה באופן מקצועי ובהתאמה אישית. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – מערכות זיווד לרכב מסחרי הן אמנם קלות משקל אבל חזקות ושרדו מבחני ריסוק בהצלחה.

המשמעות היא שאתם נהנים ממערכת זיווד ברמה הכי גבוהה שיש, מאסתטיקה ומטאץ' עיצובי בלי להתפשר על הסדר, הארגון והבטיחות. למשל, מדפים ומגירות הם אמנם קלים לשליפה אבל ננעלים באופן אוטומטי ומלא, כך שאתם נהנים משתי ציפורים בזיווד אחד. למעשה, הזיווד הוא זה שהופך רכב מסחרי למעצמה ועל כך נאמר – "הגודל לא קובע".

הוסף תגובה