טיפול במעי רגיז לצד הרפואה הסינית

תסמונת המעי הרגיז הינה הפרעה בניידות של כל דרכי העיכול. ההפרעה הזו יכולה לגרום לאדם לשלשולים, עצירויות וכאבים שונים. אחת הבעיות העיקריות של תסמונת המעי הרגיז הינה שבמקרים רבים בבדיקה גופנית רגילה כלל לא מזהים אותה ולכן קשה לאבחן אותה. לרוב, הרופאים מזהים בכך שמדובר בתסמונת זו לאחר תלונות חוזרות של המטופל ולאחר בדיקות רבות, וגם אז, אין יותר מידי טיפולים יעילים בתסמונת הזו ומטופלים רבים מוצאים את עצמם תלוים בתרופות רבות, ללא וודאות האם הן באמת עוזרות או יחד עם העזרה גם פוגעות בגוף.

לכן, רבים מהחולים פונים לקבלת טיפול במעי רגיז דרך הרפואה הסינית, טיפול שהוא טבעי יותר ויכול לסייע להם מבלי לפגוע בגוף או לחשוף אותם לתופעות לוואי קשות של התרופות השונות.

איך הרפואה הסינית מתייחסת לתסמונת המעי הרגיז?

בכדי להבין מהו טיפול במעי רגיז דרך הרפואה הסינית ומדוע הוא יעיל, חשוב קודם כל להבין את מה שעומד מאחורי שיטת הטיפול. על פי הרפואה הסינית כל הגוף הוא יחידה אחת שלמה, ובעיה באיבר אחד יכולה להשליך על איברים אחרים. בנוסף, על פי הרפואה הסינית המערכות השונות בגוף מושפעות מהאנרגיה של האדם ולכן שהוא כועס, מתוח או נמצא במצבי לחץ קיצוניים, הוא יכול לראות שימוש ביציאות ולחלות בתסמונת המעי הרגיז.

לכן, הטיפול יתמקד באנרגיה של האדם, וכשהיא תשתנה, ההשפעה על הגוף תשתנה וכך יווצר טיפול במעי רגיז יעיל ולאורך זמן.

טיפול במעי רגיז ברפואה הסינית

לרוב, טיפול במעי רגיז על פי הרפואה הסינית הינו טיפול משולב הכולל טיפול תזונתי יחד עם טיפול להרגעה של האדם ולהרפיה ממתחים ולחצים שונים. לרוב, הטיפול הזה מבוצע בעזרת טיפול דיקור סיני ולעיתים גם בעזרת שיאצו, טווינה ורפלקסולוגיה, אשר מסייעים בחיזוק של מערכת העיכול ומסייעים להפגה של מתחים ולחצים וכך מסייעים לאדם בבעיות של תסמונת המעי הרגיז.

מי יכול לבצע את הטיפול?

טיפול במעי רגיז ברפואה סינית יכול לבצע מטפל מומחה ומנוסה בתחום, וחשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים באדם בעל ניסיון בטיפול באנשים בעלי תסמונת מעי רגיז. כדאי לכם לנסות לאתר מטופלים קודמים של אותו מטפל ולקבל מהם המלצות וחוות דעת על הטיפול, המלצות וחוות דעת אשר יסייעו לכם לבחור את המטפל הנכון לכם בצורה הרבה יותר טובה ולהיות בטוחים בכך שהוא יוכל לבצע את העבודה באופן הטוב ביותר וללא כל בעיה.

 

 

הוסף תגובה