ליאור רז

ליאור רז

יש אנשים שבזכות עבודה קשה ולא מעט מזל, מגיעים תוך זמן קצר למקום עליו יכולים אחרים רק לחלום, למרות שהם נמצאים שם לא מעט זמן ועובדים לא פחות קשה. מה שמוכיח במידה מסוימת את החשיבות של המזל ובענייני טלוויזיה יש לכך משמעות גדולה.

ישנם לא מעט שחקנים ואנשי טלוויזיה שנמצאים בתחום הזה הרבה יותר זמן מליאור רז, אך הוא יצר סדרה איכותית, שונה, סדרה שמבליטה במובנים רבים את הייחודיות של המצב במזרח התיכון, וכנראה שהיה לו גם לא מעט מזל, אשר הביא לידי כך שהיום הוא עובד עם חברת הסטרימינג המובילה בעולם, נטפליקס.

ליאור רז, זכה לחשיפה עצומה בזכות הסדרה "פאודה" בשנת 2014 ביחד עם העיתונאי אבי יששכרוף. הסדרה שמתארת פעולה של יחידה מיוחדת בשטחים ואת הקשר בין חברי הסדרה, זכתה להצלחה גדולה, שבאה לידי ביטוי בכך שליאור עצמו זכה בפרס האקדמיה לטלוויזיה על משחקו ועל כתיבת התסריט. לימים הסדרה נמכרה לשידור בנטפליקס וזכתה לביקורות חיוביות רבות, מה שהוביל לידי כך שבעתיד אמורים להיות שיתופי פעולה נוספים בינו לבין החברה.

אך מלבד פאודה, אשר הפכה כבר לשם דבר בשיח הישראלי, ליאור רז שיחק בעוד שורה של סדרות וסרטים, כולל מספר סרטים בינלאומיים. תפקידו הראשונים בטלוויזיה היו בסדרה מילואים,, מתי נתנשק, מיכאלה, אדומות, וכן הוא השתתף בפרקים בסרוגים, מסודרים, מסכים, גירושים נפלאים ועוד.

בשנת 2011 החל לשחק ב"ילדי ראש הממשלה" בהוט, ב- 2012 החל לשחק בתא גורדין של יס ושנה לאחר מכן, בפצועים בראש של הוט. כמו כן הוא שיחק במקביל בסדרה הבורר. בשנת 2016 החל לשחק בסדרה מטומטמת של בת חן סבג.

בקולנוע הוא שיחק במספר סרטים, העולם מצחיק, מוכרחים להיות שמח, הכל מתחיל בים, אודות המוניטין, וכן בסרטים האמריקאים המקור, ובסרט מבצע פינאלה בנטפליקס, סרט המתאר את לכידת אייכמן.

על פי התוכניות, אמור ליאור לשחק במהלך השנה הקרובה בסרט אקשן עם ריאן ריינולדס, כוכב דדפול, בבימויו של מייקל ביי.

מעט על חייו

ליאור רז בירושלים לאב שעלה לישראל מעיראק ואם שעלתה מאלג'יריה. את שירותו הצבאי עשה ביחידת דובדבן, במסגרתה היה שותף לשורה של מבצעים מיוחדים נגד הטרור הפלשתיני בשטחים. שירותו הצבאי שימש עבורו רקע לסדרה פאודה.

אחרי שחרורו נסע לארצות הברית שם עבד בתור שומר ראש, בין היתר של השחקן ארנולד שוורצנגר ורעייתו. עם חזרתו מארצות הברית, החל ללמוד משחק בניסן נתיב ובעקבותיו לימודיו החל לשחק בתיאטרון, לפני שהחל להופיע בטלוויזיה ובקולנוע.

כיום הוא בעלת חברת הפקות, נשוי ואב לשלושה ילדים.

הוסף תגובה