כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת מתנפחים

כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת מתנפחים

השכרת מתנפחים לאירועים כמו ימי הולדת או אירועי חברה היא אמנם לא דבר חדש אך אבל היא בהחלט עדיין פופולרית. מגוון המתנפחים הולך וגדל עם השנים מה שגם הופך אותם לאטרקטיבים לכל הגילאים. 

חושבים להשכיר מתנפחים לאירוע הבא שלכם? הנה ארבעה דברים שחשוב שתחשבו עליהם לפני שאתם משכירים:

1- מה התקציב שלכם?

מתנפחים הם לא עניין זול. המחירים משתנים מאוד בהתאם לגודל וסוג המתנפח. ישנם מתנפחים בכמה מאות בודדות של שקלים ומתנפחים באלפי שקלים. חברות המספקות מתנפחים בדרך כלל מציעות חבילות שונות. כדאי לשאול לגבי חבילות ולבדוק גם אצל מתחרים.

2- מה הגילאים של הילדים?

לכל גיל מתאימים מתקנים אחרים. לגילאי 3-6 מתאימים מתנפחים בסגנון ג'ימבורי, לגדולים יותר יש מתנפחים של כדורגל, כדורסל, מתנפחים מוארים, קיר טיפוס וכד'. בנוסף, ישנם גם מתנפחים לבריכה או מתנפחים רטובים (כאלה שמחוברת אליהם בריכה קטנה בקצה עם מים או קצף) המתאימים למסיבות בריכה ובכלל לימות הקיץ החמים. 

 

3- בדקו מה הרקע של החברה

חברה אשר מספקת מתנפחים להשכרה חייבת להיות חברה אמינה, עם מוצרים שעומדים בתקנים ובעלת הסמכה להפעיל את המתנפחים. דבר נוסף- בדקו אם יש ביטוח למקרה של פגיעה של אחד הילדים. 

4- מחיר: כולל או לא כולל התקנה?

אין לקחת כמובן מאליו את נושא ההתקנה שכן רוב החברות נותנות מחיר ללא התקנה ומחיר אחר כולל התקנה. במידה ואתם משכירים מחברה שלא נמצאת באזורכם, קחו בחשבון שעלות ההשכרה תהיה יקרה יותר בגלל הבאת המתנפחים אליכם.

הוסף תגובה