איך להפיק אירוע מרשים בלי לפשוט את הרגל?

איך להפיק אירוע מרשים בלי לפשוט את הרגל?

מתכננים אירוע חברה או מפגש עסקי חשוב? במצב כזה אנחנו בטוחים שתרצו לעשות הכול כדי לספק למפגש תחושה מקצועית ויוקרה נטולת פשרות. אנחנו גם יודעים שלא תמיד מדובר במשימה פשוטה, בטח אם רוצים לצמצם עלויות ולא לשבור קופות חיסכון בשביל ערב אחד. למרבה המזל, יש לא מעט "טריקי   ם" קטנים שיעזרו לכם לצמצם את ההוצאות בקלות. כך תעשו את זה – שלב אחר שלב.

מוותרים על האולם היוקרתי

נכון, אחת הדרכים הפשוטות להרשים היא לבחור באולם נוצץ שמשדר הוד והדר. אבל אם חושבים קצת מחוץ לקופסה אפשר לגלות שיש לא מעט לוקיישנים אחרים לאירוע שיהיו מרשימים לא פחות – ואפילו מעניינים ומרגשים הרבה יותר. אם לדוגמה תתכננו אירוע בחיק הטבע במקום יפהפה ועוצר נשימה – זו ללא ספק תהיה חוויה שהאורחים שלכם יזכרו.

אם אתם חוששים מתנאי מזג האוויר ולא רוצים שהאורחים יבלו כמה שעות תחת כיפת השמיים, אנחנו ממליצים מאוד על השכרת אוהלים לאירועים. תוכלו לבחור בין מגוון רחב של אוהלים בגדלים שונים שמתאימים למטרות שונות. אם תרצו, תוכלו אפילו להשכיר מיזוג אוויר נייד שיבטיח שלאורחים שלכם יהיה נעים בכל תנאי מזג האוויר.

לא קונים, משכירים

בכל אירוע יש רשימה ארוכה ומבהילה למדי של ציוד שיש להזמין ואי אפשר לוותר עליו. אנחנו מדברים כמובן על רהיטים כמו שולחנות וכיסאות, במה, תאורה, הגברה, או אפילו ספות, כורסאות ופופים למי שבאמת רוצה לפנק את האורחים שלו ולאפשר להם להתרווח ולהירגע.
כל הדברים האלו יכולים כמובן לנפח את הוצאות האירוע ולהפוך אותו לכאב ראש של ממש בעבור המארגנים. חשוב לזכור כי כיום ניתן להשכיר בקלות את כל הציוד שאתם צריכים לאירוע – מהריהוט הגדול והכבד ועד לכלים רב פעמיים שגם יגנו על הסביבה באותה ההזדמנות. השכרת הציוד מסתכמת בעלות לא גבוהה יחסית, וגם מאפשרת לכם להתאים את הציוד בדיוק לצרכים שלכם.

לא עושים את זה לבד

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שתצמצמו את עלויות התכנון של האירוע וגם תשיגו את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר בגבולות התקציב שלכם – היא פשוט להיעזר בגורם מקצועי שילווה אתכם בתהליך.
כן, אנחנו יודעים שזה די אירוני להמליץ לשלם עוד לאדם נוסף כדי לצמצם עלויות, אבל זכרו כי אדם עם ניסיון בהשכרת ציוד לאירועים תמיד יידע כיצד להשיג את הציוד האיכותי ביותר, שהכי מתאים לצרכים שלכם וגם, אולי חשוב מכל, בעלות שמתאימה לגבולות התקציב שהגדרתם.

אוהלי ישראל: מלווים אתכם בכל צעד בתכנון האירוע

כדי לוודא שאתם מפיקים אירוע מושלם בלי לפשוט את הרגל, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המומחים של אוהלי ישראל. לצוות המיומן והמסור שלנו ניסיון עשיר ורב שנים בהתאמת ציוד לאירועים ובתכנון הלוגיסטי שלהם על כל רבדיו. אנחנו ממליצים אתכם להתייעץ איתנו ללא התחייבות כדי להפיק אירוע מהחלומות שאף אחד לא ישכח בקרוב.

הוסף תגובה