הרמת חזה ללא שתלי סיליקון

הרמת חזה ללא שתלי סיליקון

ניתוח להגדלת חזה הוא בין הניתוחים הפלסטיים הוותיקים והפופולריים ביותר ונשים רבות מבצעות אותו לאורך חייהן. אולם לא מעט נשים מעוניינות לשפר את מראה החזה אך דווקא מרוצות מגודל השדיים שלהן. בעבור נשים אלו יש טיפולים שלא מערבים את שתלי הסיליקון המוכרים אלא פשוט מאפשרים הרמה ממוקדת של החזה ושיפור של מראה הפטמות. בואו נבין למי בדיוק מתאים הטיפול ומתי כדאי לבחור בו ולא בטיפול ההגדלה.

מיהן המטופלות שמבצעות הרמת חזה ללא שתלי סיליקון?

עם השנים, העור בכל גופנו, מאבד לאט לאט את הגמישות והחיוניות שלו, מה שמקנה לאזורים שונים בגוף מראה נפול. החזה הנשי הוא האזור שבו התהליך הזה מקבל את הביטוי המשמעותי ביותר – מכיוון שהעור הרגיש באזור זה נדרש לתמוך בשדיים לאורך של שעות היום – ללא הפסקה או מנוחה.

לכן, טבעי לגמרי שהחזה יהפוך נפול יותר עם השנים, כאשר שכיחות התופעה הזאת מתגברת בכל היריון ולידה – מכיוון שבתקופות אלו החזה כידוע עובר שינויים משמעותיים ודרמטיים אפילו יותר – הוא גדל, בלוטות החלב בשד עובדות שעות נוספות והתינוק יונק ממנו ומושך אותו כל הזמן.
לכן, לנשים שאף פעם לא הייתה להן בעיה עם גודל השדיים שלהן, אך בכל זאת רוצות לתקן את המראה הנפול שלהם ולהקנות להם מראה צעיר, רענן וחיוני יותר, ניתן לבצע הליך כירורגי פשוט יותר שיעזור להגביר את תחושת הגאווה בגופן, על אף השפעת השנים עליו.

מה בדיוק עושים בניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה נחשב להליך פשוט יותר מניתוח להגדלתו באמצעות שתלי סיליקון. הטיפול נעשה בהרדמה מלאה ובדרך כלל יכול לארוך בין שתיים לארבע שעות. במהלך הניתוח מסירים עור עודף באזור החזה, מבצעים חתך קטן בעטרת הפטמה ודרכו מותחים את השד ומרימים אותו למעלה. במידת הצורך, מעצבים גם את הפטמה עצמה כדי להקנות לה מראה אסתטי יותר שמתאים לשינוי שביצענו בחזה.

 איך נראית ההחלמה מהניתוח והאם הוא מותיר צלקת משמעותית?

כפי שכבר הבנו, הניתוח הזה נחשב פשוט יותר מהליכים להגדלת החזה באמצעות שתלים – שגם הם אגב נחשבים כיום בטוחים מאוד עם סיכון נמוך יחסית לסיבוכים.
בדרך כלל, בתום הניתוח כבר נשחרר את המטופלת לביתה כדי לנוח ולהחלים. תקופת ההחלמה נחשבת פשוטה יחסית וצפויים לחלוף שבועיים לכל היותר עד שהמטופלת תוכל לשוב לפעילות שגרתית ומלאה. בתקופה הזאת עשויים להופיע כאבים מקומיים או נפיחות אך הם בדרך כלל יחלפו תוך זמן קצר בלי להשאיר נזקים לטווח ארוך.
נשים רבות חוששות מהצלקות שבניתוח – וזה המקום להדגיש כי טיפול כזה משאיר בדרך כלל צלקת עדינה ביותר סביב עטרת הפטמה וצלקת אנכית עדינה שיורדת מהפטמה לאורך השד. מידת הבולטות של הצלקת תלויה בגורמים רבים – בהם סוג העור של האישה והמיומנות של הרופא המטפל, אך ברוב המקרים קשה להבחין בצלקות כשצופים בה.

לפרטים נוספים על ניתוח הרמת חזה לחצי כאן

הוסף תגובה