חקלאות מותאמת לתנאי אקלים – על בסיס חממות גידול הידרופוני

חמשת החקלאי שלכם הוא משק שעובר בתורשה מדור לדור. בדורות הקודמים אפשרי לגדל כמעט בקלות את כל הגידולים המסורתיים באדמה שלכם. אבל עכשיו אתם מרגישים צורך לשדרג את מערכות הגידול ולייצר סביבות גידול שיש לכם יותר שליטה על הנעשה בהן. זה אומנם לא פשוט, גם מבחינת השינוי המחשבתי וגם מבחינת הצורך להטמיע מערכות גידול הידרופוני בצורה מקצועית. אבל אם חשוב לכם לייצר תהליך גידול שישרת את הצרכים שלכם לאורך זמן, אז ההטמעה של מערכת גידול הידרופונית היא ההחלטה הנכונה והחשובה ביותר שאתם יכולים לקחת. אבל רגע אחד לפני שאתם רצים להטמיע מערכת גידול הידרופוני, חשוב להכיר את שני הגורמים שמשפיעים בצורה החשובה ביותר על פעילות המערכת: מצע סופח לחות ומערכת נורות לד לגידול צמחים, אותם אתם צריכים לבחור בקפידה.

מצע סופח לחות – הוא הבסיס לסביבת הגידול

לכל צמח, גם בטבע וגם בעולם החקלאות יש צורך במצע לגידולו. בטבע המצע הוא הקרקע אבל כאשר מנסים לייצר חקלאות שמשרתת מיליוני אנשים, אפשר לבחור מצע סופח לחות איכותי אשר עוזר לכם לשמור על קצב הגידול ואפילו להאיץ אותו. מצע סופח לחות הוא בעצם מצע שיש לכם בו שליטה מלאה גם על כמות החומרים המזינים וגם על אחוזי הלחות של הצמח נחשף אליהם דרך השורשים. ומשום כך נוצרת סביבת גידול אופטימלית, אותה אתם יכולים להתאים לקצב הגידול של הצמח ולגיל של הצמח. וכתוצאה מכך, הצמח לא חובה מחסור בחומרי הזנה בשום שלב של חייו והוא גדל בקצב הדרוש לכם.

תאורת לד לגידול צמחים מעניקה לכם את השליטה

לצד השימוש במצע נורות לד לגידול, צריך להתקין מערכות נורות לד חזקות ועוצמתיות. מערכת תאורה לגידול צמחים עוזרת בתהליך הפוטוסינתזה והיא אלמנט חשוב ביותר בוודאי עם אין לצמחים שלכם חשיפה קבועה לאורך היום לאור שמש. כלומר, שיש לכם את השליטה על החשיפה לכמות אור, אפשר לבנות מערכת שבה אתם קובעים את קצב הגידול ואתם יוצרים את תנאי הגידול הנחוצים לכל צמח.

 

הוסף תגובה