פוליסת ביטוח לקרוונים

בדיוק כמו שמבטחים מכונית פרטית או אופנוע, או בית  – כך תוכלו לבחור פוליסת ביטוח המתאימה עבורכם למקרה שאתם שוכרים או בעלים של קרוון. קרוונים הם אמצעי תחבורה ומגורים שעולה ופורח בשנים האחרונות, עם ביקוש גובר. אחת הסיבות לכך היא מגפת הקורונה שהביאה חלק מהתיירים לוותר על חופשות בחו"ל ובמקום זאת לצאת ולטייל, גם במסגרת של קמפינג, בתוך הארץ. רבים גם מבקשים להתאוורר ולשנות את אורח חייהם העירוני למספר חודשים באמצעות מגורים משולבים עם טיול בקרוון.

פוליסת ביטוח לקרוונים נגררים
עוד על קלנועית מרבית הדגמים של הקרוונים בישראל הם קרוונים נגררים באמצעות כלי רכב חיצוני הגורר אותם, תוך חיבור מיוחד של וו נשיאה לכלי הרכב. פוליסה כזו מספקת לכם כיסויים למגוון של תרחישים אפשריים כמו למשל למקרה של דליקה או שריפה, שיטפונות, גניבה של הקרוון או של חלקים ממנו כמו גם ביטוח לצד שלישי לאדם אשר נפגע מהקרוון וכמובן לעוברי אורח. הפוליסה גם יכולה להיות רחבה יותר ולכלול שירותים של גרירה וחילוץ במקרה הצורך, למשל במקרה של תאונה.
כמה עולה ביטוח קרוונים
מחיר הפוליסה משתנה מאחת לשנייה בהתאם לתאים, כמו גם בהתאם לשווי הקרוון. ככל ששווי הקרוון גבוה יותר כך הפרמיה שתשתלמו תהיה בהתאמה גבוהה יותר. כך למשל בחלק מפוליסות הביטוח לקרוונים המחיר עולה כאשר שווי הקרוון הינו מעל מאה אלף ₪. מחירה של הפוליסה תלוי גם בגילו של הנהג. לעתים כוללת הפוליסה דרישות נוספות כמו למשל מנגנון סינדול של הגלגל או קיומה של מערכת איתור מוצפנת – כתלות בשוויו של הקרוון.
חשוב לדעת שתוכלו לרכוש פוליסת ביטוח גם עבור כלי רכב חשמלי. כך למשל תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח עבור מכונית פרטית שהיא היברידית או חשמלית, כמו גם פוליסת ביטוח עבור מגוון אחר של כלי רכב חשמליים כמו למשל עבור קלנועית יחיד או זוגית. תוכלו גם לרכוש מחברות הביטוח בארץ פוליסת ביטוח של אחריות צד ג' אם אתם רוכבים על אופניים חשמליות, או למשל על תוקתוק או ריקשה חשמלית בעיר.

.

 

הוסף תגובה