נקלעתם לחובות? דעו כי אף פעם לא מאוחר מדי לפנות לעורך דין הוצאה לפועל

אם אתם נקלעתם לחובות או מוצאים את עצמכם בסחרור של תשלומים שונים שאינכם יכולים לעמוד בהם וחוששים מעיקולים לטובת החוב, וכן אתם זקוקים לעזרה בהסדרת חובות, אז אל תהססו ותבזבזו זמן מיותר זה הזמן לפנות לעזרה שתציל אתכם!- זה הזמן לפנות לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אשר יעזור לכם לצאת מהחובות ולהתחיל דף חדש..

חשוב לדעת כי אף פעם לא מאוחר מדי. היום יש הליך המחליף את הליך פשיטת הרגל הנקרא חדלות פירעון ושיקום כלכלי שיסייע לכם בחוב הקיים לזוכה. הליך זה של חדלות פירעון ושיקום כלכלי זהו הליך שמחליף את הליך פשיטת רגל שכולנו מכירים. בעוד שמטרת הליך פשיטת רגל היא לחנך את החייב הרי שמטרת הליך חדלות פירעון היא לשקם את החייב ולעזור לו לחזור חזרה למעגל חיים כלכליים נורמטיביים. ההליך הזה הוא זכות והזדמנות בשבילכם ואם כבר נקלעתם לחובות, אל תרימו ידיים ואל תפספסו את ההזדמנות הזאת. בהליך זה, בית המשפט נותן לכם הגנה מפני הליכי גבייה שננקטים נגדכם והוא מורה על ביטול עיקול על חשבון הבנק שלכם, ביטול עיקול על המשכורת שלכם, ביטול הגבלה על רישיון הנהיגה וחוסם בעצם את האפשרות של הנושה- הזוכה, לגבות מכם את החוב. מכאן ואילך, ההתנהלות מול הנושים היא התנהלות מאוחדת במסגרת הליך חדלות פירעון. ואכן, נשמע פנטסטי. ההליך הזה הוא גלגל הצלה לחייב שעומדים כנגדו חובות שהוא לא יכול לשלם במיוחד כאשר החובות נוצרו שלא באשמתו. למשל: ילד שחלה ואחד מההורים נאלץ להקטין את אחוזי המשרה בעבודה על מנת לשהות לצידו דבר שמשפיע באופן ישיר על הכנסות התא המשפחתי ועמידה בכלל ההוצאות. במצב כזה, חשוב להתייעץ עם עורך דין חדלות פירעון או עורך דין פשיטת רגל.
ההמלצה שלנו על מנת להימנע ממצב בו יינקטו נגדכם החייבים הליכי גבייה לא נעימים במסגרת רשות ההוצאה לפועל, מומלץ ואף חשוב לפנות ולהיעזר בעורך דין הוצאה לפועל או בעורך דין חדלות פירעון לייעוץ ואף יוכלו לעזור ולפעול על מנת לבטל את ההליכים שננקטו נגדכם (או להשהות במקרים מורכבים) ובכך יעזרו לכם לפתור את בעיית החובות ואף למנוע מכם מצבים בו תהיו חשופים לפגיעה מהליכי הגבייה.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

הוסף תגובה