למה כדאי פירות הדר במגשי פירות? ולמה אתם שישולב בהם תמרים?

פירות הדר מביאים איתם רוח חדשה כזו שמביאה אותו עונה מפתיעה ענת החורף. בעונה זו נוהגים רבים להסתגר בבתים מהקור העז ויחד עם זאת בתוך הבית פנימה פורחים ומשגשגים המפגשים המשפחתיים. רבים חפשים את הכיבוד המושלם שיתאים לסבא חולה הסוכרת ולתינוק הקטן שהחל אוכל פירות לראשונה. מגשי פירות הם המושלמים לכך.

הכירו את היתרונות הבריאותיים של פירות ההדר:  
הם מכילים ויטמין סי – ויטמין סי ידוע כבעל יתרונות בריאותיים רבים פירות ההדר מכילים כמות גדולה ביותר של ויטמין זה. ויטמין זה  מונע זיהומים, מחזק את המערכת החיסונית, חיזוק דפנות הלב והרחבת עורקים, וכן נלחם במחלות שונות כמו שפעת.
מכילים חומצה פולית – המסייעת לבריאות העובר. היא גם שומרת על נפח הדם יחד עם זאת חשוב להדגיש כי יש אנשים שחומצה פולית ברמה גבוהה למדי יכולה לסכן אותם.
מכילים סידן – פירות ההדר ידועים ככאלה שמכילים כמויות גדולות במיוחד של סידן  כל סוגי פירות ההדר מכילים כמות  של סידן אך במיוחד תפוזים. לסידן יש חשיבות גבוהה לבריאות הגוף הוא הכרחי לבניית עצמות.
למה מומלץ לשלב תמרים יחד עם פירות ההדר במגשי פירות?
לרבים פרי התמר נראה חיוור פנים בייחוד כאשר הוא תלוי על עצי הדקל. מראהו יותר בולט כאשר הוא מיובש שאז צבעו הוא חום. הפרי הזה שנראה תמים למראה עין מכיל מגוון רחב של יתרונות בריאותיים שלא כדאי לפספס ולכן כדאי לשים אותו במגשי פירות גם כפרי מיובש וגם כטרי.
ראשית, הוא שומר על מערכת העיכול ומטפל בהצלחה בבעיות מעיים שונות כגון עצירות. בנוסף, הוא יותר משביע – במגשי פירות קיימים מספר רב של פירות איכותיים שמכילים בתוכם יתרונות רבים במיוחד . בכל מגשי פירות כדאי שיהיו גם מספר תמרים. התמרים מכילים סוכר טבעי סוכר זה חודר לאט במחזור הדם וכך הם מרגישים שבעים יותר. סושי פירות שמכילים תמרים יוצרים הרגשת שובע מוגברת יותר ממגשים שאינם מכילים פרי זה.
אם תהיתם כיצד ניתן לשלב את התמרים במגשי פירות אז דעו כי ניתן לשים אותם שלמים. כאמור, תמרים במיוחד טריים כאלו שנקטפו היישר מהעץ יכולים להוסיף מראה טבעי למגשי פירות. ניתן להניח אותם כפי שהם והם כבר יוסיפו את היופי הייחודי שלהם למגשי פירות. כמו כן, ניתן להוסיף את התמרים האיכותיים לסלסלת פירות שמכילים פירות יבשים, פירות העונה או פירות הדר יחד הם יוסיפו ססגוניות לכל מגש פירות. 

 

הוסף תגובה