טיפולי הרמת ישבן, טיפולי צלוליטיס

 

באילת מוצעים לגברים ולנשים בפרט טיפולי הרמת ישבן, טיפולי צלוליטיס וטיפולי מיצוק העור. במשך השנים אנשים רבים הראו עניין ורצון לשפר את המראה החיצוני שלהם עקב בעיות עור המופיעות באזורים שונים בגוף. בעיות אלה משפיעות רבות על המראה החיצוני המשפיע ישירות על הביטחון העצמי ורבים מכם הופכים לחסרי ביטחון. האסתטיקה תופסת מקום רב בחיינו ואדם אסתטי נתפס מטופח יותר בחברה, לשם-כך פותחו טיפולי הרמת ישבן, צלוליטיס ומיצוק העור המבוצעים באילת. הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות להעניק לכם את הטיפול המתקדם והבטוח ביותר אשר ישפר את המראה החיצוני שלכם בצורה משמעותית.

טיפולי הרמת ישבן
טיפולי הרמת ישבן באילת נועדו בכדי לעצב, להרים ולחטב את הישבן ללא צורך בתרגילי חיטוב. קיימים גורמים שונים לכך שהישבן שלכם ובעיקר שלכן נפול, שטוח ולא סימטרי, החל מגנטיה וכלה בירידה דרמתית במשקל. אחת הדרכים ליצירת מראה של ישבן מורם היא להשתיל שומן אשר נקלח מאזורים בגוף המטופל בהם יש הצטברות של תאי שומן. תאי השומן עוברים תהליך הכשרתי בכדי להתאימם להזרקה לאזור בישבן אותו אתם מעוניינים לחטב. ההזרקה נעשית בזהירות, בדיוק ובהרדמה מקומית, תאי השומן מצטברים באזור אליו הם מוזרקים והופכים את הישבן למחוטב ומורם יותר.

טיפולי צלוליטיס נפוצים
מזותרפיה – אחד מטיפולי הצלוליטיס המבוצעים באילת, זהו טיפול להקפאת שומן בקור. מטרתו של טיפול הקפאת שומן בקור היא להקפיא את תאי השומן המצטברים באזור ספציפי בגוף ולהרוס אותם על ידי הקור אשר פוגע בהם ומעלים אותם. לתאי שומן ישנה רגישות רבה לקור, לכן ברגע שמקרבים אליהם מכשיר בטמפרטורה נמוכה מאוד, הם קופאים, מתפרקים ויוצאים מן הגוף בתהליך טבעי של מערכת הלימפה.

הליך טיפולי מיצוק העור
טיפולי מיצוק העור נועדו להחזיר לגופכם את המראה החטוב והצעיר ולהיפטר משומנים עודפים בגוף. טיפולי מיצוק העור מתבצעים באילת באמצעות טיפול בגלי רדיו, גלים אלה מסייעים לטיפול בקמטים בפנים, בצוואר ובסימני מתיחה והופכים את העור לחלק ומתוח על ידי טיפול פשוט שאינו פולשני ואינו כרוך בזמני החלמה ארוכים, בנוסף טיפול בגלי רדיו מסייע למיצוק העור, הם מעוררים ריפוי של העור ומעודדים ייצור של קולגן כך העור יקבל מראה מעוצב ומוצק. 
 

הוסף תגובה