תלת אופן ריקשה, עם מנוע חשמלי עוצמתי

חדשות נוספות – יש תלת אופן ריקשה, עם מנוע חשמלי עוצמתי ויש ריקשה ידנית. הריקשה הידנית היא בעצם סוג של אופניים. אופני ריקשה מתבססים על תנועת הפדלים של אדם אשר מפעיל אותן. האדם שמפעיל ריקשה ידנית, חייב להיות בכושר, שהרי עליו לפדל כדי להניע את עצמו ואת הנוסעים או המשא שיש על גבי הריקשה. סיורי ריקשות לזוגות נהוגים ברחבי העולם, בדרך כלל מדובר בריקשה שאינה ממונעת. בהודו תתניידו על ריקשה, בדרך כלל הריקשות יהיו מונעות על ידי שרירי הרגליים של הנהג ולא יהיו ממונעות, בטח שלא חשמליות.

תלת אופן ריקשה, עם מנוע חשמלי עוצמתי הינו הפתרון המתקדם לרעיון הריקשה המיושן.
חדשות נוספות – ריקשה חשמלית מאפשרת להגדיל פי כמה את טווח הנסיעה של ריקשה לכ-400 ק"מ, מ-130 ק"מ, אשר בממוצע אדם בכושר טוב יכול לנהוג ביום. כמו גם טווח הזמן להגעה מתקצר בהרבה.
ריקשה הינה תלת אופן קטן בעיצוב קלאסי, אך תוכלו להוסיף לעיצוב ולבחור צבעים לריקשה שלכם. נסייע לכם למתג את הריקשה שלכם בהתאם לעסק שלכם, בהתאם לספר המותג ולצבעי הלוגו שלכם.
תלת אופן ריקשה, עם מנוע חשמלי עוצמתי הינו הפתרון המושלם בעבורכם
חדשות נוספות – בין אם יש לכם דוכן לממכר מזון או שתייה או בין אם אתם מחפשים הסעות לאורחים באולם האירועים – ממגרש החניה למקום האירוע, כמובן שהריקשה החשמלית מתאימה גם לכבודה ולמזוודות, ולהבאת אורחים מקבלה אל חדרם בבית המלון או בכפר הנופש אותו אתם מנהלים.
זהו פתרון נוח, יעיל  ומהיר להעברת ציוד וכן הסעת אורחים ממקום למקום.  קלות השימוש ונוחות התפעול כוללת גם שירותי טעינה קלים ונוחים.
ריקשות במודל הישן לעומת המודל החדש
חדשות נוספות – ריקשות במודל הישן שלהן הן כבר כמעט לא משומשות , אך הקסם שלהן עדיין קיים, לכן חברות של רכבים תפעוליים חשמלים חידשו את  הסגנון שלהן ואת התפעול שלהן והן עדיין ממשיכות למשוך מתעניינים. בעבר  זו הייתה הצורה הנפוצה ביותר של התחבורה הציבורית בערים גדולות, אך כיום אפשר למצוא את הצורה המסורתית בעיקר במדינות עולם שלישי שעוד לא התקדמו לריקשה חשמלית.
המאמר בחסות חדשות Bn

הוסף תגובה