שלל עיצובים ייחודיים של מגשי פירות המתאימים לכל סוג של אירוע

היום זה כבר חד משמעי- מגשי פירות הפכו זה מכבר לאחד הקינוחים המרשימים ביותר בכל אירוע שהוא. אם זה ביום הולדת לגיל השלישי או לילדים, אם זה בר או בת מצווה, אירוסין, חתונה ועוד. הם קוצרים את כל המחמאות. אנשים רבים אשר מתכננים את האירוע שלהם חושבים כי מגש פירות יחיד אינו יכול להתאים לכולם אך טעות היא בידם. את סושי פירות ניתן לעצב עם מבחר פירות שונים או שניתן לבחור את כל המגשים עם אותם הפירות בכולם וזאת בכדי ליצור מראה אחיד של המגשים.

היום ברוב האירועים מי שמתכנן אירוע משקיע לא מעט שעות בעיצוב ההזמנה, סידור האולם ועד להתאמת צבעים מסוימים לאירוע האמור. כמו כן, חשוב להדגיש כי צבעי הפירות בניגוד לממתקים אחרים המוגשים בדרך כלל באירועים הם עזים במיוחד ולכן ניתן להוסיף ליד כל שולחן ובשולחן מרכזי מגשי פירות הכוללים את הצבעים של מיתוג האירוע.
כאמור, מגשי פירות הם מופלאים במיוחד משום שניתן ליצור בהם מגוון רחב של אפשרויות או כמו שאומרים השמיים הם הגבול. כמו כן, חשוב לדעת כי כמו שיש מגוון רחב של חומרים כך גם יש מגוון רחב ביותר של צורות- החל מקיאק פירות, ברבור, לב, עגלה, קופנגן ועוד רבים אך היתרון הגדול בהכנת מגשי פירות בכך שניתן לעצב אותם כיד הדמיון. בחירת הצורה של מגשי הפירות הינה חשובה במיוחד, מכיוון שדרך הצורה ניתן להדגיש את המסר לאורחים. כמו כן, כיום קיימות מגוון רחב ביותר של צורות שבהמשך נפרט על מספר צורות המקובלות היום בעיצוב מגשי הפירות:
לב – צורת לב היא צורה שמקובלת מאד במגשים הניתנים בדרך כלל ליולדות או ליום הולדת הלב הוא ייחודי הוא מרמז על אהבה על תודה ועל הוקרה ולכן רבים בוחרים את הצורה כאשר המטרה שלהם להוקיר או להראות אהבה.
עגלה- זוהי צורה בה הסושי פירות המסודרים בצורת עגלה עם אפשרות לגלגלים יהיו איכותיים וטריים במיוחד. למגש פירות בצורת עגלה מתאים במיוחד לאלו מכם המעוניינים להעניק מגש פירות למישהי שילדה. כמובן שניתן גם לבחור את הצורה לכל אירוע שהוא.
לב – גם צורה פופולארית ביותר, ניתן לבחור אותה למגוון רחב של אירועים שונים כמו למשל: נישואין, יום הולדת, חתונה ועוד.
המשותף לכל מגשי הפירות זה שניתן לבחור אותם בגדלים שונים, החל מגודל קטן המיועד לאדם אחד או שלושה, גודל בינוני וכן יש גם מגשי ענק. אך לא משנה באיזה גודל של מגשי פירות שתבחרו תמיד יהיה צורך במחשבה רבה על עיצוב המגש. 

 

הוסף תגובה