גידול או טיפול הידרופוני – מאיפה מתחילים את זה?

כל אחד אוהב או לפחות שואף לגינה מדהימה, מטופחת ועם מינימום השקעה, האם ניתן לייצר ירקות או צמחים במינימום תחזוקה? כשיש אפשרות לייצר גידול מדהים באמצעות גידול הידרופוני זה יכול להיות קל ופשוט יותר וכאן עולה השאלה, מה יידרש בכדי לייצר ולאפשר הידרופוניקה תקינה?

לצד סופח לחות ונורות לד לגידול יש כמה וכמה שאלות שחשוב לשאול ומיד לאחר מכן ליהנות מיתרונות הגידול.

גידול הידרופוני – למה כדאי להחליף גידול רגיל בגידול זה?

גידול קנאביס – יש המון יתרונות שבגינן מממשים גידול הידרופוני, אם פעם נהוג היה לתחזק גידול רגיל שהרי היום הגידול הזה שהוא נטול מצע אדמה מאפשר הרבה יותר. מהיום הוא מאפשר מינימום תחזוקה ובפרט בחורף שבו למעשה לא צריך להשקיע ובטח שלא להדביר את הגידול שלמעשה נחשב גידול אקולוגי שבין לבין שומר על הסביבה.

מה צריך בכדי להוציא גידול הידרופוני לפועל?

מנורת לד – גידול הידרופוני ידרוש מכם לרכוש כמה וכמה דברים לרבות כלים מתאימים אחרי הכול מדובר בגידול ללא תלות במצע אדמה אבל בכל זאת צריך כלים מסוימים, תאורה מסוימת ואפילו סביבה נכונה כדי ליישם את הגידול ולהשיג את התוצאה הטובה והטעימה ביותר.
לכן, ייתכן מאוד שהעלות תהיה יקרה יותר, מאידך גיסא, לטווח הארוך זו בהחלט יכולה להיות השקעה מדהימה עם תוצאה שקשה לפספס.

מה היתרונות של הגידול הזה?

קנאביס – יתרונות גידול הידרופוני באים לידי ביטוי לא רק בחסכון במים אלא גם בסופו של דבר בחסכון בהתעסקות חוזרת ונשנית וכל הקשור בכך.
בגדול, כשמדברים על חסכון במים לצורך העניין, מדברים על תמיסה נוזלית שמזינה את הצמחים כך שאפשר להשתמש בה כמה וכמה פעמים, הפעם ללא צורך בהשקיה או תלות בחשבון מים גדול יתר על המידה.
כמו כן, אפשר בהחלט לדבר על ההתעסקות הקטנה ביחס לגינה הגדלה על מצע של אדמה ודורשת הרבה מעבר לכך. לכן, מבין כל היתרונות אלו בהחלט יתרונות גדולים ביותר וגם אם ההשקעה הראשונית גדולה, זה בהחלט יכול להשתלם לכל מי שבוחר בגידול ההידרופוני על פני כל השאר.
https://hydro-lamps.com/product-category/humidity-and-temperature/dehumidifiers/

הוסף תגובה