מכירת קרוואנים לאנשים כמוך

אודות הקרוואנים שלנו להשכרה לחופשות

קרוואן – אנו חושבים שחופשות קרוואנים סטטיות הן דרך נהדרת לחופשה חוויתית כזוג או כמשפחה. בתי נופש מודרניים עם קרוואנים סטטיים כוללים חלונות כפולים, הסקה מרכזית, מטבחים מאובזרים במלואם ומאפיינים נוספים כגון עטיפת סיפון, חדרי רחצה צמודים ואפילו אמבטי ג'קוזי מפנקים!

הזמינו קרוואן עוד  היום באתר
מאחר וקרוואני הנופש הזמינים להשכרה באתר זה נמצאים בבעלות פרטית של החברה, אנו יודעים ומאמינים שזה נותן לכם את היתרון של היכולת להזמין חופשה בעלות נמוכה בעת שהייה ביחידות אירוח שלעתים קרובות במרחק שעה או פחות, כל מתחמי הקרוואן שלנו מצוידים טוב במגוון כלים ורהיטים לנוחיותכם.
 ציוד נלווה לקרוואנים
בין אם אתם רוצים לקנות קרוואן או להשכיר, אנחנו כאן בשבילכם   ובעבורכם גם אם תרצו לרהט ולצייד את הקרוואן שלכם. מכלי נירוסטה למטבח ועד למערכות רזרביות של מים.
הזמינו את חופשת הקרוואן הבאה שלכם
קראוון – תגידו להתראות להוצאות מיותרות ומוגזמות בעבור חופשה משפחתית בארץ. החופשות בקרוואן משתלמות בהרבה! טווח המחירים יוצא מן הכלל, שאינם משתווים למחירים המוגזמים של חופשות בארץ. שלא נדבר על החוויה היחודית של לינה משותפת בקרוואן. חופשת קרוואן היא אופציה נהדרת לחופשה מיוחדת וחוויתית לכל המשפחה או עם החברים. חוויה שלא תשכחו לעוד הרבה שנים קדימה. קרוואנים הסטטיים מאפשרים להינות במיקום אחד, במחיר נהדר, בגודל ובדברים לעשות הן באתר והן מחוץ לאתר הנופש- בו חונים הקרוואנים.
מעל 5000 קרוואנים להשכרה ברחבי הארץ. בחרו אזור בארץ ואנחנו נתאים בעבורכם את הקרוואן המושלם.
 

  • שירות אישי ומקצועי

לצוות שלנו ניסיון של יותר מ-20 שנה בנסיעות קרוואנים שעשינו בעצמנו, ועשרות אלפי השכרת קרוואנים.
אנחנו יודעים ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים", ואנחנו דואגים להם. זה מה שעושה את ההבדל הגדול.
תקבל שירות אישי מ'אנשים שיודעים ', מהיום הראשון ועד סוף הטיול שלך.

  • אין עמלות נסתרות

קרוונים למכירה – אנחנו מוכרים כפי שהיינו רוצים לקנות כלקוחות בעצמנו. כאן הכל מונח על השולחן. אין עמלות נסתרות, חיובים נוספים וטריקים אחרים.

  • פשטות

מידע ברור, תהליך הזמנה קל, להזמין קרוון ב- 3 צעדים פשוטים בלבד

 

הוסף תגובה