מגשי פירות מעוצבים – ליהנות מחוויה קולינרית נפלאה וטעימה

כיום, בתחום האירועים עיצוב מגש פירות או בר פירות מספקים לאורחים חוויה קולינרית נהדרת וטעימה. בסוף כל אירוע כאשר מגישים לנו את הקינוח, אנו זורקים מבט חטוף לעברו, ומחליטים אם להישאר או שלא. לכן, אם אתם אלו שעורכים את האירוע יש להשקיע ולבחור בחברה המתמחה בתחום שתוכל לסדר ולעצב את מגשי פירות בצורה מושכת את העין, ושיתאימו לסוג האוכל ולסוג האירוע, כך שהאורחים יקבלו רושם טוב, והחוויה כולה תהיה נהדרת וטעימה שלא תשאיר את האורחים שלכם אדישים.

בנוסף, ההמלצה שלנו לאירוע רענן ומושלם זה שילוב של קיאק פירות אקזוטי ועשיר אשר יפרוץ לרחבת הריקודים באירוע אשר יספק אטרקציה מרעננת לשדרוג האירוע, בנוסף לשולחנות האירוח בהם יוגשו מגשי פירות מעוצבים אשר ירשימו כל אורח. ואולם, לא כל חברה יכולה להרשים את האורחים עם קיאק פירות מושקע. קיאק פירות כזה יהיה עם מגוון רחב ביותר של פירות, לעיתים מדובר על כמות של עשרות קילוגרם. בהמשך נפרט על שלושה סוגי פירות שכדאי מאד שיהיו בקיאק הפירות שלכם ועל תוספות שונות ומעניינות שישדרגו את קיאק הפירות שלכם ויגרמו לאורחים לפתוח את פיהם בתדהמה וכל אדם גם מי שאינו מחבב פירות בדרך כלל ישמח לטעום מהם.
היום, התוספת המועדפת והפופולרית במגשי סושי פירות לאירועים היא פירות העונה- מגשי פירות בכלל ומגש פירות  קיאק פירות בפרט צריך להכיל מגוון רחב של פירות טריים וטעימים אין יותר טוב מהפירות שנשבחה בהם ארץ ישראל ובפרט בפירות העונה. כמו כן, התוספת השנייה המומלצת היא- פירות טרופיים. פירות טרופיים הם הדרך להכיר תרבויות חדשות ולהנות מאכל אחר עם טעמים שונים וריחות מיוחדים לעיתם מעט לא נעימים. הפירות הטרופיים שבסלסלת פירות בכלל ובקיאק פירות בפרט מוכרים היטב חלקם יותר וחלקם פחות בקיאק פירות יהיו הפירות הטרופיים הבאים דקל הקוקוס, פפאיה, ליצ'י, מנגו, דוריאן וקשיו- שהרי אלו פירות ייחודיים שכמעט ולא נמצאים בארץ אך הם טעימים מאד וייחודיים במיוחד. ולבסוף, התוספת השלישית הייחודית היא- פירות מארצות שונות. כאמור, במגשי פירות בכלל ובקיאק פירות בפרט צריך להקפיד מאוד על פירות נדירים ואיכותיים במיוחד כמן למשל : פטל צהוב, דובדבן חמוץ , פירות נדירים במיוחד. ככל שמשלבים יותר פירות נדירים עם טעמים ייחודים ומעניינים כך קיאק הפירות יהיה מושלם ומרשים ביותר.
 

הוסף תגובה