דייטים: 7 סימנים שהיא מפלרטטת

יש שני סוגים של גברים. הגברים מהסוג הראשון חושבים שכל דבר שנשים עושות נועד כדי להשכיב אותם בהקדם. אבל לפחות הם יודעים לזהות, ובדרך כלל גם לקחת, כשיש להם "מצב".

לסוג השני שייכים גברים צנועים יותר שלא כל כך קולטים רמזים מנשים ואף פעם לא מבינים כשהבחורה רוצה אותם. אז הנה 7 סימנים שהאישה שאיתך בדייט, או בזוגיות, מפלרטטת איתך.
1. חיוך. זה הפלרטוט הכי פשוט וקל לזיהוי. על פי רוב, בחורה רוצה שתיגש לדבר איתה אם היא מחייכת לכיוונך מהצד השני של החדר.
2. משחק בשיער. כשהן טיפה לחוצות, נשים חוזרות מנהג הלא-מודע הזה. מה זה אומר מבחינתך? שאתה "בפנים" אם היא משפילה מבט וממוללת את השיער בזמן שאתה מדבר איתה.
3. כפתור לא מכופתר. זה שהיא שכחה כפתור לאו דווקא אומר שהיא הולכת להתפשט בדקות הקרובות. אבל אתה יכול לנחש שהיא בקטע שלך אם היא לא ממהרת לכפתר אותו בחזרה.


4. בקשת עזרה. אתה יכול להיות משוכנע שבחורה מפלרטטת איתך אם היא מבקשת ממך להירתם לעזרתה. יותר מזה, היא כנראה עוזרת לך להיכנס לתפקיד "הגיבור".
5. כפל משמעויות. מצבך טוב אם כל משפט שלה יכול להתפרש לשני פנים: מסר אחד הוא פשוטו כמשמעו והמסר השני הוא פלרטוט בלתי מזיק שמלא ברמיזות מיניות.
6. רגל קופצנית. הבחורה שלקחת לדייט יכולה לשלוט על שפת הגוף שלה ולזייף כאילו היא לא מעניינת. אבל הרגל לא משקרת. אם רגלה מתחככת בך אז אתה יכול להבין שמצאת חן בעיניה.
7. קרבה. נו מה, באמת צריך להרחיב למה זה שהיא שומרת על קירבה גופנית אומר שהיא רוצה אותך? אם כן, אז כנראה שאתה באמת לא קולט רמזים…

הוסף תגובה