מתי זה הזמן הנכון לפנות לעורך דין תעבורה

מקרים רבים בהם אנשים הנוהגים על הכבישים, מקבלים הודעה בדואר שהיא לא מוצדקת ולא מוסברת, הכירו את עבירות התנועה אשר מתבצעות כל יום, כל הזמן. ההמלצה הגדולה ביותר היא לפנות אל עורך דין תעבורה, על מנת שיוכל לפתור אתכם מהתיק הזה בקלות.

ייעוץ עם עורך דין תעבורה

מדוע לפנות לעורך דין תעבורה?

הסיבה הגדולה ביותר היא לא בגלל שהוא יציל אותנו מקנס מוצדק, אלא שהוא יכול לפענח לעומק את המקרה שלכם, ויכול להציל אתכם מקנס ומצבירת נקודות. הקנסות שאתם עלולים לקבל הם גדולים מאוד, ומצבור הנקודות עלולות להביא אתכם לשלילת הרישיון. שלילה של הרישיון הוא חלק מאוד מאכזב, מאחר והוא מונע מאתנו להיות עם יכולת תנועה ותעבורה.

באילו מצבים עורך הדין יעזור לנו?

אנשים רבים קיבלו דוחות משטרתיים, ובהם רשום שהם עברו על חוק מסוים, ונסעו במהירות מופרזת. מקרה מאוד נפוץ שבו הנהג נתפס כנוהג במהירות של 150 קמ"ש, אך לאחר פנייתו לעורך הדין, הסתבר כי מי שנהג במהירות של 150 קמ"ש היה אופנוען שעבר בדיוק ליד האוטו, ברגע שהוא צולם.

אילו מצבים יכולים להיות מאוד פופולאריים?

מצבים רבים קורים לאנשים בכביש, לדוגמה:

  • תאונות דרכים – מצב מאוד נפוץ בו אנשים נקלעים לתאונות רגילות לא סטנדרטיות, ובעלות נפגעים. תאונות אלה הן תאונות שקשה מאוד לצאת מהן לבד, ועל מנת לעשות זאת, דרוש עורך דין שמכיר את נושא התעבורה, ויוכל לספק שירותי עריכת דין אלה.
  • נהיגה בשכרות – לא פעם שאנשים מסרבים להיבחן בבדיקת ינשוף, הבדיקה הבודקת את רמת האלכוהול בדם. אדם המסרב להיבדק בבדיקת ינשוף, נחשב אוטומטית כנהג תחת השפעת אלכוהול.
  • עבירת תנועה – ישנם מצבים שבהם הנהגים עברו על חוק תנועה כלשהו, למרות שאין שום סימן ברור לחוק זה, לדוגמה אנשים אשר פנו בפניית פרסה, אך השלט נמצא במקום נסתר שלא רואים אותו, או שלא מצליחים להבחין שזהו שלט.

ישנם המון מצבים של חוסר צדק, מצבים אלה מרגיזים אנשים רבים, ומרגיזים גם אותנו. צרו קשר כעת, פנו לעורך דין תעבורה מקצועי, וקבלו את השירות הטוב ביותר שמגיע לכם. זה הזמן הנכון לפנות לעורך הדין, מהרגע שאתם מקבלים את התביעה.

הוסף תגובה