כיצד מגשי פירות מעוצבים ישדרגו לכם את החתונה?

אירוע של חתונה או שבת חתן הוא אירוע ממש מרגש ומשמח וכזה שלא ישכח במהרה אצל כל המעורבים. בפרט באירוע של חתונה, מעבר להתחלה של הזוג הצעיר או לעיתים הצעיר בנפשו יש צורך אטרקציה מיוחדת שתרשים את האורחים לאורך זמן.

רבים ממתכנני האירוע אינם יודעים במה לבחור כי קיימות אטרקציות מעניינות כמו הכנת חביתות טעימות בשלל טעמים מול האורחים, הכנת ופל בלגי, הכנת פיצות, גלידות טעימות ושלל פינוקים כיד הדמיון. אך, אם אתם מחפשים גם קינוח שגם יהיה בריא אבל גם יהיה טעים כדאי לכם להכיר את האטרקציה היפה והטעימה ביותר שאי פעם תפגשו בר פירות, מגשי פירות ברעננה מעוצבים על שולחנות האורחים וקיאק פירות ברחבת הריקודים. בהמשך נפרט מעט על קיאק פירות ועל האטרקציה שלו שתרשים את כל האורחים.
כיצד קיאק פירות יוכל להקפיץ לכם את האירוע פי כמה? קיאק פירות הוא מעין עיצוב של קיאק בצורת בננה שהוא מגש העשוי בדרך כלל מעץ איכותי ולא שביר עם גלגלים איכותיים הוא מגיע במגוון גדלים והגדול שבהם יכול להגיע עד לאורך של שלוש מטר. למעשה מדובר על מגש עם כמות גדולה מאד של פירות טריים איכותיים שטופים ומוכנים לאכילה. דמיינו מגש גדול או ענקי עם עשרות ק"ג של פירות שהושקעה בהם מחשבה רבה בחיתוך וסידור ותקבלו חגיגה של צבעים ומרקמים. אך מלבד ההמלצה שלנו למגשי פירות בהרצליה על שולחנות האורחים, היא גם קיאק פירות. משום שכמו בכל אירוע במהלך המנה העיקרית בדרך כלל כל האורחים עוזבים את רחבת הריקודים והולכים לאכול. בשלב זה בעלי האירוע מותשים מהריקודים הולכים אף הם לאכול או מסתובבים בין המוזמנים השונים, ולכן זה הזמן להביא את ההפתעה היפה שמחכה בסבלנות רבה מתחילת הערב- קיאק פירות. המלצר סוחב ביד מיומנת את הקיאק על הגלגלים וכל האורחים גם אלו שלא בהכרח אוכלים פירות ניגשים טועמים ורואים כי טוב. האטרקציה מעוררת וגורמת לאורחים ליהנות מפירות שבדרך כלל הם לא טעמו כמו למשל פפאיה, אננס, מנגו ועוד שלל פירות מרחבי עולם שהופכים את אולם האירוע לשלל של ריחות וגורמים לאורחים להישאב אל הטבע מספר דקות וליהנות מטעמים ייחודיים- כאמור, מדובר על אטרקציה ייחודית של מגשי פירות בגדרה.
 

הוסף תגובה