השינוי של עיצוב המטבחים בעקבות הקורונה

מחלת הקורונה שתקפה את העולם בשנים האחרונות וגרמה לאלפי ישראליים להיות בבית שלהם גרמה לרבים להבין כי הבית שלהם צריך לעבור שינוי ולכן רבים דווקא בימים אלו החלו לעשות שיפוץ למטבח שלהם על מנת שהוא יוכל להכיל את כל בני המשפחה בסופו של דבר.

עיקר המגמה הייתה איך אנשים יכולים להוסיף רווחה עיצוב ונוחות לחלל המטבח וזוהי בעצם חלק מהמגמות שנתן לראות הולכות ובאות בעקבות השינוי הזה מאמר זה תפקידו להציג לכם את המגמות ואת השינויים שהחלו צצים והולכים בעקבות עניין זה. עיצוב מטבחים בהרצליה הוא נושא מרתק ומעניין במיוחד הנושא של דלתות פנים.
שילוב מכשירי החשמל ברהיטים
בעקבות הסגרים רבים מצאו את עצמם מבלים יותר בבית ופחות בעבודה וחלק שפוטרו ממקום העבודה מצאו את חלל המטבח מזמין יותר ומקרב יותר. הם התפנו לבשל במטבח ולהכין מטעמים אהובים אחרים התפנו לשוחח שיחות אל תוך הלילה והדבר יצר צורך בחלל יותר מרווח.
 אחד הפתרונות שאימצו בתקופה זו הוא שילוב כל מכשירי חשמל ברהיטים כמו למשל לבנות ארון איכותי ומיוחד במינו בתוך המטבח שהוא יכיל את התנור את המדיח וכל יש יותר אזורים כמו השיש ואזורי עבודה אחרים המתאימים לבישול או אפייה למשל.
הצורך הזה גרם למעצבים רבים לצאת מחוץ לקופסא וליצור מזהה או ארונות מתאימים שבהם ישנה אפשרות לאחסן מוצרים שונים.
מטבחי בריאות
רבים גילו כי הבריאות היא חשובה וחושבים יותר על המוצרים והאוכל א6ותו הם אוכלים ועוזבים את מטבחים בתל אביב שונים את המוצרים התעשייתיים ופונים יותר אל המוצרים הטבעיים ואיכותיים יותר ולכן גם המטבח יהיה מעוצב אחרת. לא יהיה בו מיקרו יהיה תנור בריאותי יותר.  יהיה בו מדף תלחינים מעוצב וכן מקום מיוחד למחזור שכן מטבח זה עוזר לשמור על הסביבה.
מגמות נוספות
שתי מגמות נוספות שכל מעצב מטבחים יגיד לכם הן אי במטבח איי מטבחים ימשיכו לגדול וכן המטבחים בפתח תקווה יהיו חכמים יותר כמו ברזים שמופעלים לבד ומכשירי חשמל חכמים יותר. ועוד מגמות שונות בתחום זה.
 

הוסף תגובה