מהן המגמות החדשות של המטבחים היום

עד סוף שנות השמונים אחד המטבחים שהיה נפוץ במיוחד הם מטבחים שהיו עשויים מעץ. בשנים האחרונות המגמה הזו ממשיכה ורבים מעדיפים לצד החיים המודרניים לחזור אל הטבע. ניתן לראות מטבחים כפריים רבים בעיצוב מודרני שעושים גם שימוש בחומרים מיושנים כמו עץ מלא למשל.

הסיבה לכך היא שחומר זה הוא מאד דינמי ומתאים במיוחד למגוון רחב של סגנונות עיצוב החל מסגנון כפרי כאמור שהייחוד שלו הוא שימוש בעץ מלא, שילוב במטבח מודרני או עיצוב מיושן של פעם. היתרון של החומר הזה אינו רק באצילות שלו אלא הוא יכול להחזיק מעמד זמן רב ועל כך תקראו בשורות הבאות.
מטבח עץ מעוצב
אפשר לבחור גוון שהוא בצבע טבעי, היתרון של הצבע הזה הוא שהוא משתלב נהדר יחד עם כל צבע שתרצו ולכן מעצבי מטבחים רבים משתמשים בו. כדאי מאד לבחור מגוון רחב של צבעים על מנת שיתלבו נפלא עם חומרי הגלם. יחד עם זאת אלמנט העץ ניתן לשים קישוטים כמו רצפות כהות ורהיטים בהירים דבר המדגיש את היופי המיוחד של העץ בעיצוב מטבחים שונים.
מטבחים כפריים יכולים להיות מעץ וגם יכולים להיות מטבחים מודרניים
חומר הגלם העץ יכול להגיע במגוון רחב של סגנונות וצבעים ניתן גם ליצור ממנו מטבח כפרי מעוצב וגם ניתן לייצר ממנו מטבח מודרני. בעוד שבמטבחים כפריים ניתן גם לראות דלתות פנים מעץ במקומות אחרים ניתן גם לראות מטבחים העשויים עץ המציגים אוספים שונים ומשווים למטבח צורה מיוחדת.
ההבדל בין מטבח מודולרי למטבח מותאם
המאפיין של מטבח מודולרי הוא מטבח כזה שנבנה בהתאם ולפי הדרישות של הלקוח ושל בעל הבית. ניתן גם למצוא מטבחים המשלבים גם את הריהוט קבוע בקיר וזהו ההבדל בין מטבח מודרני למטבח מותאם.
היתרונות והחסרונות של מטבח מודולרי
היתרונות והחסרונות של מטבח מעוצב היא העובדה שיש הרבה מקום כי משלבים את מוצרי החשמל שם קבועים ברהיטים. החיסרון של המטבחים האלו נעוצה בעובדה כי מדובר על מטבחים מודרניים שעולים יקר במיוחד ולכן יש להתחשב בכך.
 

הוסף תגובה