פתרונות אחסון למטבח

המטבח נחשב למקום המרכזי של הבית בשל כך ניתן לראות כי מעצבים רבים נתנו מקום של  כבוד לעיצוב המטבח ובכלל לפתרונות אחסון בעיצוב מטבחים שונים. שמירה על סדר וארגון הם חשובים במיוחד כי הם שומרים על זרימה טובה וארגון.

 הסיבה לכך חשובה שכדאי לארגן את המטבח בצורה כזו שתקל מאד על הדיירים במטבח. המטרה היא ליצור מטבח שגם יהיה בעל זרימה ועבודה נוחה וגם יהיו בו פתרונות אחסון מיוחדים במינם וכאלו שישרתו באופן מוצלח במיוחד את הדיירים שגרים בבית. פתרונות אחסון בין אם הם נמצאים בתוך הארונות או שהם ניידים מאפשרים למטבח להיות מסודר יותר ואיכותי יותר.
באחסון המיקום קובע
דבר ראשון עליכם להביא כי באחסון נכון המיקום הוא חשוב במיוחד. חשבו איך למקם את הפריטים החשובים ביותר לכם כך שהם יהיו נגישים לכם לעבודה היום יומית במטבח. כדאי לתכנן את סידור הארונות כך שכלי השבת והחגים יהיו בארונות גבוהים ואילו הכלים היום יומית הסירים המחבתות יהיו מסודרים בצורכה כזו שיהיה קל לשלוף אותם.
כלים שקופים הכי שווים
במידת האפשר כדאי לבחור כלי אחסון שקופים צנצנות או קופסאות ולאחסן בהם קטניות בצבעים שונים וכן פסטה. יש להקפיד ולבחור כלים כאלו בהתאם למוצר שאותו מבקשים לאחסן יש לשים אותם במדף או במקום אחר.
מעמדים
ניתן לבחור מעמדים בעיצובים שונים כמו ארגז לאחסון לחם כמו זה שהיה נהוג בעבר. הוא משתלב נפלא במטבחים כפריים. ניתן לראות גם מעמד למגבות העשוי ממתכת שיכול להשתלב נהדר במטבחים מודרניים. ניתן גם לשלב דלתות פנים מדהימות בשלל עיצובים וצבעים מיוחדים.
איך בוחרים פריטים כאלו?
במסגרת הבחירה של פריטים אלו. חשוב לציין כי חשוב לבחור פריטים איכותיים במיוחד בעלי נראות ויופי אבל גם כאלו שלא מתפשרים על האיכות כמו למשל על איכות חומרי הגלם וכן הדרך בה הם יתמזגו עם הסביבה. למטבחים מודרניים מומלץ לבחור עץ מנוגד או מתאים לצבע. למטבח מודרני מומלץ לבחור מתכות למשל. חשוב מאד לבחור את המוצרים האיכותיים והמתאימים ביותר למטבח.
 

הוסף תגובה