אודות מדבקות נייר

מדבקות נייר מודפסות הן פריט חובה עבור לא מעט צרכים, ואף מוצר עיצובי שבכוחו לתרום רבות למראה של מגוון מוצרים. על כן אם ניתן לבסס מעמד של מוצר כיוקרתי ע"י תוספת של מדבקה קטנה, הרי שאין שום סיבה נראית לעין לא לעשות כך, במיוחד כיום כאשר הקדמה מאפשרת להדפיס באיכות גבוהה לצד עלויות נמוכות. מכאן שיש לא מעט דורשים עבור מדבקות נייר- עובדה שפותחת חלון לעולם שלם של אופציות עיצוביות.

מבריק או מט

לרוב מדבקות נייר מודפסות על גבי נייר מדבקה מסוג כרומו, כאשר ניתן לבחור כגימור מראה מבריק או מט. כמו כן ניתן למצוא מדבקות נייר שמגיעות במגוון צורות, כאשר הצורה הכי זולה היא כמובן ריבוע, ולו כי ע"י חיתוך אחד ניתן לקבל מספר חיתוכים. עוד נציין שניתן להשיג מדבקה בכול גודל רצוי, וכמובן שגם לפי דרישה אישית, אך באותה נשימה נציין שגם ניתן ליהנות ממדבקות מוכנות שמגיעות על גבי דף A4.

התאמת מדפסת

מבחינת צבעים נציין שניתן להשיג מדבקות בעלות גוון אחד, וניתן למצוא מדבקות שמכילות מגוון צבעים. עוד נציין שניתן להדפיס מדבקות נייר במגוון מכונות דפוס, ועל כן את ההחלטה לגבי שימוש במכונה האידאלית ביותר יש להשאיר לבית הדפוס שמחזיק בידע עשיר וניסיון רב. כך למשל יש מקרים בהם תיבחר מדפסת דיגיטלית עבור הדפסת כמות קטנה של מדבקות קטנות, אך במקרים אחרים ייתכן ויבחרו במדפסת פורמט רחב, וזאת כי מדובר במדבקה גדולה במיוחד ואילו הכמויות יחסית קטנות.

עלות העיצוב

ליאון ארדקיאן– לצד העובדה שניתן למצוא מדבקות נייר על גבי גיליונות, נציין שגם ניתן למצוא מדבקות נייר מסודרות בגליל. על כן על כל בית עסק לחשוב עם עצמו מהם הצרכים שלו, ורק מנקודה זו לפנות לבית דפוס שיודע להעניק מענה מלא. כך למשל לקוח פרטי שמבקש לייצר מדבקה עבור סגירת מעטפות חתונה, גם יכול לפנות לבית דפוס ולבקש הצעת מחיר שבין היתר גם כוללת עבודת גרפיקה. לרוב על עבודות גרפיות מסוג זה התשלום אינו יהיה גבוה, ואם הכמות גדולה, ייתכן שהעלות עבור העיצוב תהיה אפסית.

הוסף תגובה