אודות רכב חשמלי כרכב תפעולי

טוקטוקהבה נדבר על רכב חשמלי. ליתר דיוק, הטענתו. הטענת רכב חשמלי, יכולה לקחת שעות מרובות. מנגד, אפשר שיהיה בכך חיסכון ממשי בעלויות, יחסית לעלויות תדלוק. במיוחד כאשר מדובר על רכבים תפעולים שניתן להשאיר במפעל ולהטעין בלילה. בייחוד כאשר אין חשש שתיגמר בהם האנרגיה החשמלית במהלך יום עבודה, כי אם זה יקרה אפשר שזה יתרחש תוך תנועה במתחם תפעולי, וניתן חיש מהר לחבר שוב לשקע.

רכב חשמלי תפעולי?

נכון, רכב חשמלי יכול לעלות יותר מאשר רכב שאינו. קראוון חשמלי כנראה יעלה יותר מקרוואן שאינו חשמלי, לדוגמה. לפחות עד אשר זה פשוט לא יהיה המצב. ועם זאת, אפשר שיהיה חיסכון ממשי בעלויות הדלק, כך שזה יהיה משתלם ולו לטווח הארוך. ועם זאת, על מנת שיהיה טווח ארוך יהיה נכון לדעת איך לטפל ברכב. כן, ריגשה יכולה לכאורה לנשוא עימה משקל כבד. אך האם זה נכון? יש לזכור שמדובר בכלי רכב תפעולי עם מנוע חלש יחסית, גיר חלש יחסית ומבנה חלש יחסית. אם כי, זה תלוי בדגם של הריקשה.

פשטות בהכנת רכב תפעולי?
נכון, עם טוק טוק, אין יותר מדי התעסקות. יכול להיות שלא יהיה צורך לרשום במשרד הרישוי, או לתלות עליו מספר רישוי, או להוציא רישיון מיוחד, או מבחן תיאוריה, או לעשות ביטוחים – על מנת להתיר את הנסיעה עליו כחוק. אם כי, אפשר לבדוק כל מקרה לגופו על מנת לוודא. ועם זאת, אפשר שההתעסקות תהיה ברמת התחזוקה, והווידוא שהברגים נשארים במקומם. בייחוד, אם יש כוונה לנסוע במהירות ועוד עם סחורה.

כלי רכב חשמלי תפעולי?
טוקטוק, או ריקשה, בהיותו רכב חשמלי לא יפלוט עשן או אי אילו חומרים, מתוקף היותו, ובכן, רכב חשמלי על כל המשתמע מכך. וכן, זה אומר שיש להטעין אותו. באם מדובר ברכב תפעולי, המשמש למטרות תפעוליות, ניתן פשוט להטעין אותו בלילות ולנתק אותו בבקרים מכבל הטעינה. ובכך, פשוט למצוא רכב מוכן לשימוש. כל עוד, כאמור, כל הברגים מהודקים, ויש את כל מה שצריך, וכן הלאה.

 

הוסף תגובה