אורן אפריאט- שמשוניות- שימוש ועיצוב

לא פעם אנשים נמצאים ליד בית עסק שהיו שמחים להיכנס אליו, אך הם פשוט מאוד אינם מודעים לקיומו, לא פעם לקוחות היו שמחים לדעת אודות מבצע שרלוונטי עבורם, אך הם פשוט מפספסים אותו, ולא פעם בית עסק היה שמח להפיץ לעיני כל את הלוגו החדש, אך הוא פשוט אינו יודע כיצד ניתן לעשות זאת.

עבור כל אותן סיטואציות טוב לדעת שקיימת האופציה לפרסם מגוון דברים באמצעות שמשוניות. שמשוניות ניתנות להדפסה בכול גודל רצוי ואף יודעות להכיל כל סוג של גרפיקה מועדפת, וכיוון שהעלות נמוכה, האיכות גבוהה והבלאי נמוך- רבים בוחרים להדפיס שמשוניות.

שימוש נוח ויעיל

כך למשל עסק קטן שמוכר ג'חנון בחניון הקרוב יכול לתלות מספר הדפסת שמשוניות בדרך לנקודת העצירה, חנות לחומרי בניין יכולה להודיע ללקוחותיה שמוצרי החשמל במבצע, ומסעדה חדשה יכולה לקבל את פני הלקוחות עם שמשונית שמציגה את הלוגו החדש.

כמו כן יש מי שייבחר לתלות את השמשונית בין עצים, יש מי שייבחר להכין לשמשוניות מוטות תלייה, יש מי שיעדיף לתלות את השמשונית ע"י מוט תלייה שמושחל אל תוך שרוול ייעודי וכדומה, כף שאופן התלייה נוח ומסודר, ואף אינו מצריך השקעה- עובדה שמאפשרת לתלות ולהוריד בכול רגע נתון, מבלי להרוס או לעבוד קשה מדי עבור כך.

גרפיקה

אורן אפריאט– כאשר עומדים לבצע גרפיקה עבור שמשונית, יש לקחת בחשבון את הנתונים הבאים: גודל היריעה, מיקום השמשונית ביחס לפני הקרקע, מיקום השמשונית בהתאם לאופי הקיר (יש מקרים בהם מבקשים למתוח שמשונית על גבי קיר מעוגל) וכדומה. כלומר יש להבין שחשוב ביותר להתייחס לכל אותם נתונים, וזאת על מנת לאפשר למסר להיות ברור ולעיצוב להיות נגיש.

מכאן שמעצב גרפי מקצועי יתייחס לקונטרסטיות שבין צבע הרקע לבין הצבע של הפונט, ייבחר את גודל הפונט בהתאם לגודל וגובה השמשונית, יתחשב בצבע הלבן של השמשונית, וכמובן יתייחס לצבעים ולמאפיינים של כל בית עסק. מכאן שאין להתפשר על איכות הגרפיקאי, ולאחר שבוחרים את בית הדפוס המועדף, יש לבחון את רמת המקצועיות של הגרפיקאי שעובד מטעמם.

הוסף תגובה