איך אפשר לנוע ממקום למקום בלי לשלם תעודת חובה? קלנועית זה כל מה שאתם צריכים!

יש לכם רצון ועניין לנוע ממקום למקום ללא חשש ומבלי להתחייב לעלויות יקרות יתר על המידה? הבשורות המשמחות הן כי באמצעות הקלנועית שלכם אתם לא באמת צריכים להתחייב לתעודת חובה. כמה קל כך זה גם מתרחש. פשוט קונים ,לא מתחייבים לרישיון, לא מתחייבים לתעודת ביטוח ונוסעים איפה שרק רוצים בקלות ומהירות.

פתאום הניידות עם הקלנועית הופכת את החיים לפשוטים ביותר, לא צריך לרדוף אחר שום דבר, מניעים את המתקן המדהים, מרכיבים את בת הזוג ויוצאים לאן שרק רוצים אם זה למרכז הקניות, לחברים או אפילו לחוף הים.
אז אם הרגליים כואבות ואי אפשר כבר לנוע בקלות ממקום למקום זו בהחלט סיבה למסיבה לרכוש קלנועית אחת שעושה את ההבדל ויכולה לקחת אתכם מנקודה אחת לאחרת בקלות רבה. לא מאמינים? תשאלו את המומחים שעושים זאת ונהנים מכל רגע.

איך וכמה אפשר לנסוע בקלנועית?

עם הקלנועית אפשר לנוע עד 12 קמ"ש לשעה. נכון זה מדהים ובהחלט יכול לתת את הפתרון המושלם ביותר ועדיין, הרעיון הוא לנוע נכון עם כלי הרכב הזה ולא לעבור או לעשות דברים שהחוק מנגד אותם.
כמו כן יש בהחלט מקרים בהם ניתן להניע ולנסוע על הקלנועית על צידי הכביש אבל כדי להימנע וכן להשתמש במדרכה אלא אם אין לכם ברירה.
בנוסף, בימים של גשם הכי קל להתנייד עם הקלנועית בתנאי שאתם רוכשים אותה עם גגון מתאים והיא חזקה ונאמנה לכל סוג האקלים וכאן האחריות והתקציב הם בהחלט עליכם.

מה עושים אנשים ששומרים שבת? האם זה מותר?

כמו כל דבר אחר כמו למשל מעלית שבת או אפילו אורות שנכבים מעצמם, כך גם התחשבו באנשים שמתקשים או מוגבלים וצריכים להגיע לבית הכנסת בשבת וכדי שלא למנוע מהם נוצר המנגנון המאפשר להניע את הקלנועית מבלי לחלל שבת.
כמובן שאם רוכשים קלנועית חשוב מאוד לוודא כי היא אכן בעלת אישור ואפשר לנסוע איתה בשבת והיא לא הופכת את הנסיעה ללא מורשית.

 

הוסף תגובה