איך אפשר לראות חלומות?

לתכנן ללקוח את בית חלומותיו זה אתגר מהנה במיוחד. לחלוק עם אנשים את החלום שלהם וליהיות חלק מהאחראיים להפוך את החלום למציאות. רוב הלקוחות יודעים בדיוק איזה סגנון של בית הם רוצים, בית בסגנון עיצוב כפרי מודרני, בית בסגנון עיצוב אקלקטי ייחודי, בית בסגנון עיצוב קלאסי או כל סגנון אחר.

אחד הכלים הנפלאים העומדים לרשותינו בכדי לבנות ללקוח בדיוק את בית החלומות שלו הוא תוכנת הדמיה המאפשרת ללקוח לראות מראש בדיוק איך הבית יראה. אז באלו שלבים חשוב להשתמש בתוכנת הדמיה?

חלום שרוקם עור וגידים

בשלב הראשון של תכנון אדריכלי אנו יושבים על הלקוח ומבינים בדיוק מהו בית חלומותיו, בתיאום עם הלקוח צוות האדריכלים משרטט את הבית הבית באופן כללי ובעזרת ההדמיה הלקוח יכול לראות תמונה ריאלית של מבנה הבית הסופי ולבחור מבין מבחר אופציות את הבית האהוב עליו.

שלב הגימור

החומרים בהם משתמשים בתהליך הסופי של הגימור החיצוני של הבית משפיעים מאד על המראה והסגנון שלו ולכן יש להחליט עליהם עוד בשלב של תכנון אדריכלי. בשלב הזה הלקוחות בד"כ פחות מתמצאים ויודעים בדיוק מה הם רוצים, או שהם מתלבטים ולא בטוחים באלו חומרי גלם לבחור.

בעזרת ההדמיה הלקוח רואה את ההבדלים בין החומרים השונים וכיצד הם משתלבים במראה הבית הייחודי שלו, מה שמאפשר ללקוח לעשות בחירה מדוייקת.

מעצבים את הבית

 

עיצוב הפנים של הבית שלכם משתלב עם חללי הבית והעיצוב החיצוני. כדאי לחשוב על עיצוב הפנים בשלב של תכנון אדריכלי כדי לוודא שהכל ישתלב יחד לשביעות רצונכם. תוכנת ההדמיה תראה לכם בדיוק איך החללים והעיצוב החיצוני משתלבים עם העיצוב הפנימי.

 

תוכנות ההדמיה עשו מהפך משמעותי בתחום האדריכלות, הדמיה מוחשית של מראה הבית והעיצוב מסייעת ללקוח להגיע להחלטות הנכונות ביותר עבורו ומעלות באופן משמעותי את שביעות הרצון של הלקוח ואת ההנאה ואיכות החיים בבית חלומותיו.

הוסף תגובה